Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik ben hem ook al beuJa mannen, Tedesco mag ook gewoon oprotten hoor. Wat een belachelijke selectie-politiek. Even erg als Martinez maar dan op een andere manier.

Speelt op de linksmidden, in een 3-5-2. OK, dan zou je in principe ook de kwaliteiten moeten hebben om op de WB/LB ook uit de voeten te kunnen. Maar als je een echte WB/LB hebt die minstens even goed is, dan kies je toch in eerste instantie daar voor?Die Olivier Deman zou ook op links kunnen spelen, laatste 2 matchen bij Werder op een quasi gelijkaardige positie.
Die was me nu wel nooit opgevallen bij Cercle, eerlijk gezegd. En dan roept Tedesco die in juni plots op. En 2 maand later verkast ie naar een Duitse club. Daar zullen we maar niks achter zoeken zeker, he Bobby![]()
3 spitsen is nu toch niet heel vreemd? Doku ga je daar niet zetten he. CDK kan inderdaad wel daar ook nog spelen, maar in mijn ogen niet de beste optie.Vermeeren en de cuyper zouden toch eens hun kans mogen krijgen, en dan vooral vermeeren is mss de toekomst van ons middenveld hoe sneller je die bij de groep haalt hoe beter.
En waarom 3 centrum spitsten batsman, openda en lukaku ? en je hebt dan nog doku etc ook ..
Al die zever ook van "het zijn fysiek sterke tegenstanders, we hebben kracht nodig" en "het is geen keuze tegen Vermeeren, maar voor Keita".
Laat dan gewoon die vierde (!) keeper thuis en je kan ze allebei oproepen hé, als je dan toch per sé Tielemans kansen wil blijven geven.
edit: En ook nog "ik roep geen spelers op om op de bank te zitten" of iets dergelijks. Dan moet je je selectie nog een pak kleiner houden hoor, als je dat principe wil handhaven. Slaat echt nergens op allemaal.
Voor te kaartenDie 4 doelmannen begrijp ik ook totaal niet. Heeft hij daar eigenlijk een uitleg voor?

Geen idee, Martinez is daarmee begonnen als ik het mij goed herinner. De journalisten vragen daar al lang niet meer naar.Die 4 doelmannen begrijp ik ook totaal niet. Heeft hij daar eigenlijk een uitleg voor?

Dat vind ik nog de belachelijkste stelling van allemaal. Alsof het niet opportuun kan zijn om Vermeeren al eens een halve week mee te laten trainen met de grote jongens. Ze (Youri) kunnen er misschien nog wat van lerenAl die zever ook van "het zijn fysiek sterke tegenstanders, we hebben kracht nodig" en "het is geen keuze tegen Vermeeren, maar voor Keita".
Laat dan gewoon die vierde (!) keeper thuis en je kan ze allebei oproepen hé, als je dan toch per sé Tielemans kansen wil blijven geven.
edit: En ook nog "ik roep geen spelers op om op de bank te zitten" of iets dergelijks. Dan moet je je selectie nog een pak kleiner houden hoor, als je dat principe wil handhaven. Slaat echt nergens op allemaal.