De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel opmerkelijk dat na een rode kaart van onze 2e middenvelder hij 10 minuten wacht om een nieuwe middenvelder in te brengen, terwijl we nog wel 4 aanvallende spelers op dat veld hebben staan. Had toch een pak sneller gemogen.

Ik ga zeker niet beweren dat Tielemans hier goed invalt. Maar laten we aub niet doen dat die wissel de enige reden is dat Oostenrijk gevaarlijk was en kon scoren. Hadden ook met Mangala op die plaats al moeten scoren. Die 0-3 gewoon heel gevleid.

Die belachelijke koosnaampjes kunnen we mss in het vervolg achterwege laten? Of zijn we hier 12 jaar?

Onana ook weer veel te veel slordige momenten, bal weg geven op gevaarlijke plaatsen.

Het is eigenlijk gewoon een vreselijke wedstrijd.

Ik ga zeker niet beweren dat Tielemans hier goed invalt. Maar laten we aub niet doen dat die wissel de enige reden is dat Oostenrijk gevaarlijk was en kon scoren. Hadden ook met Mangala op die plaats al moeten scoren. Die 0-3 gewoon heel gevleid.

Die belachelijke koosnaampjes kunnen we mss in het vervolg achterwege laten? Of zijn we hier 12 jaar?
Dit verraad misschien mijn leeftijd maar wat wordt er op dit forum bedoelt met koosnaampjes? Dat is normaal iets liefs dat ik gebruik om min. Vrouw of dochter mee te bejegenen?

0-3 voorstaan tegen die veredelde ijshockyteam en nu nog beginnen bibberen om de 3 punten te pakken. Zou echt ni mogen, vooraan genoeg kwaliteit maar vo de rest ist ruim onvoldoende

Waarom spelen we eigenlijk in blauw-wit? Laatste keer dat ik onze vlag bekeek zaten die kleuren er niet in. Waarom niet gewoon een zwarte outfit met wat geel ofzo?

Nu lijkt het alsof we de Russische vlag imiteren.. Rood voor thuis, wit-blauw voor uit.

Nuttige invalbeurt van Carrasco, als het goed is mag het ook gezegd worden.

En Vermeeren laat hem niet wegzetten, speelt nu al verstandiger dan vele andere daar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan