Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De laatste match van de duivels die ik live ben gaan kijkenIk begin spontaan te denken aan die 4-4, ook een volledige deceptie tegen Oostenrijk toen we ons konden plaatsen voor een EK.

Eindelijk?Eindelijk Vermeeren en Keita
Wel een pak minder lekker dan bij 0-3

Ik ga zeker niet beweren dat Tielemans hier goed invalt. Maar laten we aub niet doen dat die wissel de enige reden is dat Oostenrijk gevaarlijk was en kon scoren. Hadden ook met Mangala op die plaats al moeten scoren. Die 0-3 gewoon heel gevleid.
Die belachelijke koosnaampjes kunnen we mss in het vervolg achterwege laten? Of zijn we hier 12 jaar?
Dit verraad misschien mijn leeftijd maar wat wordt er op dit forum bedoelt met koosnaampjes? Dat is normaal iets liefs dat ik gebruik om min. Vrouw of dochter mee te bejegenen?Ik ga zeker niet beweren dat Tielemans hier goed invalt. Maar laten we aub niet doen dat die wissel de enige reden is dat Oostenrijk gevaarlijk was en kon scoren. Hadden ook met Mangala op die plaats al moeten scoren. Die 0-3 gewoon heel gevleid.
Die belachelijke koosnaampjes kunnen we mss in het vervolg achterwege laten? Of zijn we hier 12 jaar?
En mooi te zien dat Lukaku er naar toe gaat om ze op te peppenZalig beeld wel die dubbele wissel van het Antwerp duo
Een echte kapitein.En mooi te zien dat Lukaku er naar toe gaat om ze op te peppen
Wat een baasVertonghen toch nog 2 niveau's hoger dan die 3 rond hem hoor.
Dramatisch achteraan
Yep we gaan Toby moeten terug halenVertonghen toch nog 2 niveau's hoger dan die 3 rond hem hoor.
Dramatisch achteraan