Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van mij mag Castro Montes nog altijd eens zijn kans krijgenIk vind eerlijk gezegd Castagne zo fucking overrated dat ik eigenlijk veel liever Meunier zou zien en het is nu niet dat dat een hoogvlieger is
Ik vind eerlijk gezegd Castagne zo fucking overrated dat ik eigenlijk veel liever Meunier zou zien en het is nu niet dat dat een hoogvlieger is
Die is altijd redelijk middelmatig geweest. Speelt nu ook gewoon bij Fulham, dus ja...
Het is dat er op die positie zo weinig competitie is, anders zou die nooit zoveel interlands hebben.
Jip. Was eigenlijk top bij Atalanta en voor hij iets in zijn gezicht brak voor het EK. Nooit meer dat niveau gehaald bij de RD.Zit die tegenwoordig niet gewoon op de bank bij Fulham?
Niet mee eens. Nog steeds meer dan genoeg talent om veel meer te verwachten. Helemaal geen “middelmatige” generatie, zeker niet onze jongere spelers.Wij hebben teveel spelers gewoon die puur middelmaat zijn. Gouden generatie is volledig voorbij hoor.
Courtois had al direct ingezien dat het met Tedesco niks wordt.Gooi die trainer buiten.
Gewoon 1 op 1 wissels, terwijl het duidelijk is dat het systeem niet werkt.Dacht dat Tedesco zo ne tactische krak was. Het antwoord op de Franse tactische aanpassing ? Noppes, nul
De Cuyper is geblesseerd en Engels geschorst.Het is maar de Nations League he, seert mij wat. Goed om Zeno voor de zoveelste keer jeugdfouten te zien maken, Faes zien wijken als een agent die voetgangers laat oversteken. Mangala die erop komt bij een achterstand kon natuurlijk niet ontbreken.
Beetje experimenteren normaliter met jongens als Engels, De Cuyper, CDK en noem maar op.
Belachelijk eigenlijk dat alweer interlandvoetbal is, het is amper begonnen...