Ik hoop dat Tedesco eindelijk ook gaat inzien dat zijn flanken niet werken en daardoor heel ons aanvallend spel fnuiken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop dat Tedesco eindelijk ook gaat inzien dat zijn flanken niet werken en daardoor heel ons aanvallend spel fnuiken.

Ja, op volle sterkte zie ik ons (met een deftig tactisch plan) nog altijd in staat om iedereen pijn te doen. Maar als Lukaku, De Bruyne, Onana en Courtois er niet bij zijn, en dan nog een aantal spelers bij hun club nauwelijks aan spelen toekomen zoals Castagne, en er weer een tactisch plan van den Aldi gaat gebruikt worden, dan vrees ik dat wij een heel pijnlijke avond gaan tegemoet gaan.Onana is blijkbaar ook geblesseerd, dus ons middenveld hangt ook al met haken en ogen aan elkaar straks.
Weinig verwachtingen hier precies![]()
En Doku en Lukebakio die elk tegen hun zijlijn spelen, met Openda die dan staat te zwemmen in de box zonder aansluiting van andere aanvallers.Inb4 Openda 1 op 1 in Lukaku zijn positie.

Als de Italianen zin hebben, verliezen we 4-0. Misschien 4-1 op een zondagsschot. Mangala en Tielemans ons middenveld, haha. Arrividerci Domenico.
Ik dacht net hetzelfde toen ik de opstelling zag.Debast als rechtsback, ach ja. Er moet toch minstens 1 speler uit positie worden gespeeld hé.
Italië speelt met een 3-5-1-1, succes Youri en Orel![]()
Als de Italianen zin hebben, verliezen we 4-0. Misschien 4-1 op een zondagsschot. Mangala en Tielemans ons middenveld, haha. Arrividerci Domenico.

Moest daar gewoon de bal afschermen denk ik? Maar goed makkelijk te zeggen vanuit mijn zetel.Lekker van De Cuyper!