De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onana is blijkbaar ook geblesseerd, dus ons middenveld hangt ook al met haken en ogen aan elkaar straks.

Weinig verwachtingen hier precies :unsure:
Ja, op volle sterkte zie ik ons (met een deftig tactisch plan) nog altijd in staat om iedereen pijn te doen. Maar als Lukaku, De Bruyne, Onana en Courtois er niet bij zijn, en dan nog een aantal spelers bij hun club nauwelijks aan spelen toekomen zoals Castagne, en er weer een tactisch plan van den Aldi gaat gebruikt worden, dan vrees ik dat wij een heel pijnlijke avond gaan tegemoet gaan.

Over Castagne gesproken, gezien Tedesco geen andere rechtsback mee heeft, vraag ik me af of hij toch nog eens zot gaat doen en met 3 verdedigers zou spelen. Debast, Bornauw en De Winter spelen bij hun club allen in een 3-mansdefensie.

Laatst bewerkt:
En Italië komt zeer gretig over, ook al mankeren ze kwaliteit. Dat is ons kryptonite.

Hopen dat ze ons onderschatten en allemaal een bordje pasta van 5 dagen oud hebben gegeven dus.

Verder bekijken we het positief: Schaarsheid zorgt voor creativiteit. Rise up Youri en CDK.

Inb4 Openda 1 op 1 in Lukaku zijn positie.

Debast als rechtsback, ach ja. Er moet toch minstens 1 speler uit positie worden gespeeld hé.

Italië speelt met een 3-5-1-1, succes Youri en Orel :unsure:

Ja jongens, mijn motivatie om naar de duivels te kijken zit ergens in mijn kelder maar ik denk "allé kom, we geven het toch een kans...". :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan