De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen idee waarom ik op een BBQ site terecht kom :laugh:

Lopetegui lijkt me een hit or miss, die vooral geen enkele voeling heeft met ons land of competitie.

Waarom niet gewoon Hein eigenlijk? :unsure:
Heeft al aangegeven geen zin te hebben.

Uiteindelijk moet de nieuwe bondscoach het vuur opnieuw kunnen aanwakkeren rond de Rode Duivels, zowel bij de spelers als bij de supporters. Ik ben zelf licht enthousiaster over Lopetegui dan over Rudi Garcia of Thierry Henry en heeft tenminste een pak ervaring als bondscoach.

En met Hein weet je wel dat die pakweg opeens een Doku of De Ketelaere thuis zou laten omdat het ermee botst om 1 of andere draver uit de jupkes league in zijn plaats te selecteren.

Hoe zit het trouwens met zijn banden met Bayat? Tactisch goeie trainer, maar doet spelersgewijs al te vaak heel rare zaken.

Laatst bewerkt:
Heeft al aangegeven geen zin te hebben.

Uiteindelijk moet de nieuwe bondscoach het vuur opnieuw kunnen aanwakkeren rond de Rode Duivels, zowel bij de spelers als bij de supporters. Ik ben zelf licht enthousiaster over Lopetegui dan over Rudi Garcia of Thierry Henry en heeft tenminste een pak ervaring als bondscoach.
20 matchen als bondscoach zou ik niet beschrijven als een pak ervaring.

Ook als trainer weinig gepresteerd, 1x de Europa League gewonnen en het aanvaardbaar gedaan bij Porto. Voor de rest overal mislukt.

20 matchen als bondscoach zou ik niet beschrijven als een pak ervaring.

Ook als trainer weinig gepresteerd, 1x de Europa League gewonnen en het aanvaardbaar gedaan bij Porto. Voor de rest overal mislukt.
Dat klopt, maar gaan we echt hoger kunnen mikken? Pas op, zoals ik al eerder zei "als we toch middelmaat pakken, dan liever een Belg". Alleen zie ik niet direct iemand beschikbaar.

Geen idee waarom ik op een BBQ site terecht kom :laugh:

Lopetegui lijkt me een hit or miss, die vooral geen enkele voeling heeft met ons land of competitie.

Waarom niet gewoon Hein eigenlijk? :unsure:

Mhhm, een trainer die Spanje, Real Madrid, Porto & Sevilla gecoached heeft of een coach die Kortrijk & Gent gecoached heeft. Wat boeit dat eigenlijk of je voeling hebt met het land, de beste coach die we al gehad hebben (Martinez) had ook niks voeling met Belgie of onze competitie. Denk je dat een Pep 'voeling' heeft met Manchester? Boeit toch allemaal niet.

Mhhm, een trainer die Spanje, Real Madrid, Porto & Sevilla gecoached heeft of een coach die Kortrijk & Gent gecoached heeft. Wat boeit dat eigenlijk of je voeling hebt met het land, de beste coach die we al gehad hebben (Martinez) had ook niks voeling met Belgie of onze competitie. Denk je dat een Pep 'voeling' heeft met Manchester? Boeit toch allemaal niet.

Beste coach en Martinez in één zin?

Waarom niet gewoon een Belgische trainer. Hoe moeilijk kan het zijn.

Hein? Laat maar. Veel blazen van op de zijlijn, maar als het moment er is verstek geven.
Moet ook geen commentaar meer geven op de volgende trainer.

Hein? Laat maar. Veel blazen van op de zijlijn, maar als het moment er is verstek geven.
Noem eens beschikbare en interessante namen?

Beste coach en Martinez in één zin?

Je kan nu zeggen wat je wilt, maar ik kan mijn geen betere in beelden. Wat natuurlijk niet wilt zeggen dat Martinez een goede coach is. Ik was natuurlijk ook niet geboren in de tijd van Mexico. Dus ik spreek dan enkel over bondscoaches die je in kleur op je TV kon bekijken.

Omdat België gewoon heel veel slechte coaches heeft. Noem eens een Belgische coach die de Europa league ook gewonnen heeft of een topteam a la Porto of Sevilla gecoacht heeft. De enige twee goede coaches die België heeft zijn Clement & Kompany, geen één van de twee wilt & kan.

Ik vind ervaring om een land te coachen ook wel een belangrijk element. De beste club trainers zijn niet noodzakelijk de beste bondscoaches en omgekeerd. Lopetegui heeft het bij Spanje wel goed gedaan. Hij heeft ook tegelijkertijd nog wat recht te zetten omdat hij natuurlijk nooit naar het WK m/EK kon met Spanje. Als hij het echt heel goed doet met België kan hij zich misschien in Spanje rehabiliteren?

Hmmm, toch ook maar matig enthousiast over Lopetegui. Toch afwachten of de mayonaise dan pakt. Wordt een hit or miss, zoals iemand hier al zei.

Ik zie toch ook nog altijd het liefst een Van Bommel komen van alle kandidaten die tot hiertoe genoemd zijn.

Dus je wil een Belgische trainer, maar haalt al direct je neus op voor HVH? Wat of wie wil je dan?

Ook geen fan om Hein te pakken omwille van het feit dat ie een trainer is die zijn systeem moet inslijpen in een ploeg, daar heb je bij de nationale ploeg geen tijd genoeg voor.

Clement heeft de persoonlijkheid niet vind ik.
Dan heb je mss nog Preudhomme, maar die wil niet meer...

Bob Peeters dan? :unsure:

How about Ivan Leko? Ie ligt wel onder contract dus hij valt sowieso al af, maar in se denk ik dat die het nog best goed zou doen.
Als hij kan, wil hij aanvallend spelen maar heeft dit jaar toch bewezen dat hij een ploeg heel goed kan zetten defensief ook.

Lopi heeft nu toch ook niet bepaald de successen aan elkaar geregen (gerijgd?) de laatste jaren, toch? Alleszins wel een betere coach lijkt me dan Wilmots, Martinez en Tedesco.

We'll see, alles is stilaan beter dan het triumviraat aan tactische beunhazen dat we hebben moeten ondergaan met Tedesco als triest orgelpunt (al was ik tot aan het EK nog voorzichtig positief, maar al snel werd het een van de grootste teleurstellingen als fan ooit. En ik ben fan van KV Mechelen :/ ).

Lopi heeft nu toch ook niet bepaald de successen aan elkaar geregen (gerijgd?) de laatste jaren, toch? Alleszins wel een betere coach lijkt me dan Wilmots, Martinez en Tedesco.

We'll see, alles is stilaan beter dan het triumviraat aan tactische beunhazen dat we hebben moeten ondergaan met Tedesco als triest orgelpunt (al was ik tot aan het EK nog voorzichtig positief, maar al snel werd het een van de grootste teleurstellingen als fan ooit. En ik ben fan van KV Mechelen :/ ).

Ik wil hem nog wel het voordeel van de twijfel geven. Deed het blijkbaar wel heel goed met Spanje (natuurlijk is en blijft het wel Spanje). Ik had eigenlijk liever ook Conceicao gehad, maar het is nu zo. Zal door zijn verleden bij Sevilla, Spanje & Real Madrid wel van wat aanzien genieten, iets wat een Hein of Preud'Homme nooit gelukt was. Ook niet vergeten dat die al eens Courtois gecoacht heeft, kan ook wel meespelen natuurlijk. Hoe dan ook staat er nog niks op papier dus kan het (hopelijk) nog steeds Van Bommel worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan