JorisBlack
Well-known member
Ik was al vergeten dat we ook nog Trossard hebben. Toch wel wat pech met blessures bij de rode duivels.
Zien dat we Estland kloppen (vooral kwestie van de 1e goal te maken, dan loopt het wel los).
Doku op rechts en Saelemaekers op links lijkt me idd wel wat, ja. Zeker met Lukaku in de spits (want dan heb je 2 wingers die met hun goede voet voorzetten kunnen trappen.
Een rechtsvoetige op links, zoals gisteren met Doku, dat kan ook, maar dat werkt wel beter als de linksback er dan over kan gaan om die voorzetten te trappen. En hoewel ik fan ben van Theate: dat is niet het type speler daarvoor.
Zien dat we Estland kloppen (vooral kwestie van de 1e goal te maken, dan loopt het wel los).
Doku speelt rechtswing bij Rennes. Mijn insziens is de betere vraag, waarom speelt Doku links bij de Rode Duivels daarbij Carrasco van zijn plaats weghalend, ten voordele van Lukebakio? Let op, die laatste is niet slecht maar is uiteindelijk wel gewoon gedegradeerd met Hertha in Duitsland.
Beter zet je Doku gewoon op rechts, Carrasco op links, Tielemans meer naar de 10 en een extra centrale middenvelder op het veld. Misschien Dendoncker naar voren en Bornauw mee vanachter.
Edit: en dan ben ik Saelemaekers nog vergeten, die zou toch ook meer speelkansen mogen krijgen dan een Lukebakio of een Bakayoko.
Doku op rechts en Saelemaekers op links lijkt me idd wel wat, ja. Zeker met Lukaku in de spits (want dan heb je 2 wingers die met hun goede voet voorzetten kunnen trappen.
Een rechtsvoetige op links, zoals gisteren met Doku, dat kan ook, maar dat werkt wel beter als de linksback er dan over kan gaan om die voorzetten te trappen. En hoewel ik fan ben van Theate: dat is niet het type speler daarvoor.