Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt toch moeilijk zeggen dat dit een normale manier is om dit aan te pakken he? Hij heeft die trouw toch ook zelf vastgelegd wetende dat hij nog moest voetballen? Dit valt gewoon niet goed te praten.Wat een non-discussie overigens zeg. Courtois gaat trouwen over een week? Toch logisch dat die bij zijn aanstaande vrouw en familie wil zijn na zo'n lang seizoen, ipv naar f*cking Estland vliegen voor de 10e keer in 2 jaar (bij wijze van spreken). Als die 3x in actie moet komen, zal het veel zijn. Je kan zelfs Tielemans in doel zetten en we winnen die wedstrijd nog.
Die had na Oostenrijk gewoon vrij moeten krijgen van de bondscoach, laat Casteels maar in doel staan, heeft die ook nog eens een capje en laat Courtois genieten van een korte vakantie.
dat gebrek aan respect is toch gewoon puur om het kind een naam te geven en niet te moeten toegeven dat hij geen zin heeft in een veredelde oefenmatch tegen Estland.
Dat er dan bij zijn die een van de 3 beste keepers ter wereld, die de laatste toernooien nooit teleurgesteld heeft bij de Duivels, plots buiten willen keilen bij de Rode Duivels en afkomen met Standard-, Ligue 1 kelder-, of Championship-doelmannen als alternatieven dat gaat er echt niet in.
Enige wat je hem kwalijk kan nemen, is dat hij dat beter had moeten bespreken met de trainer. Maar Tedesco lijkt me dan weer zo'n type dat in zijn eerste maanden zo geen dingen wil toestaan omdat er dan een bepaalde "sfeer" gecreeerd zou worden.
1) Je kunt toch moeilijk zeggen dat dit een normale manier is om dit aan te pakken he? Hij heeft die trouw toch ook zelf vastgelegd wetende dat hij nog moest voetballen? Dit valt gewoon niet goed te praten.
2) Casteels is er niet bij trouwens. Dacht een blessure.
Wat een non-discussie overigens zeg. Courtois gaat trouwen over een week? Toch logisch dat die bij zijn aanstaande vrouw en familie wil zijn na zo'n lang seizoen, ipv naar f*cking Estland vliegen voor de 10e keer in 2 jaar (bij wijze van spreken). Als die 3x in actie moet komen, zal het veel zijn. Je kan zelfs Tielemans in doel zetten en we winnen die wedstrijd nog.
Die had na Oostenrijk gewoon vrij moeten krijgen van de bondscoach, laat Casteels maar in doel staan, heeft die ook nog eens een capje en laat Courtois genieten van een korte vakantie.
dat gebrek aan respect is toch gewoon puur om het kind een naam te geven en niet te moeten toegeven dat hij geen zin heeft in een veredelde oefenmatch tegen Estland.
Dat er dan bij zijn die een van de 3 beste keepers ter wereld, die de laatste toernooien nooit teleurgesteld heeft bij de Duivels, plots buiten willen keilen bij de Rode Duivels en afkomen met Standard-, Ligue 1 kelder-, of Championship-doelmannen als alternatieven dat gaat er echt niet in.
Enige wat je hem kwalijk kan nemen, is dat hij dat beter had moeten bespreken met de trainer. Maar Tedesco lijkt me dan weer zo'n type dat in zijn eerste maanden zo geen dingen wil toestaan omdat er dan een bepaalde "sfeer" gecreeerd zou worden.
Ik kan er ook niet aan doen dat Tedesco Sels, Kaminski en Bodart selecteerde..1) Dat was mijn laatste alinea.
2) Bodart dan, dat vindt @Evert vast wel fijn.
En dan zie je dit:Als het is omdat hij over een week gaat trouwen: dat zou ik niet eens erg vinden als excuus.
"Coach, ik trouw over een week, ik kan me niet 100% focussen op die match tegen Estland, laat me aub thuis."
Zou voor mij geen probleem zijn eerlijk gezegd.
Neuten over wie de aanvoerder moet zijn, dat is daarentegen kinderachtig.
(kan ook zijn dat hij dit doet omdat Tedesco 'nee' heeft gezegd op bovenstaande vraag i.v.m. zijn huwelijk, maar bon, dat is speculatie).
Als volwassen man moet je je toch professioneel kunnen gedragen, wat is dat nu.
Dit moet van mij ook niet uitgroeien tot iets groots (liefst niet) en voor dit moeten er wat mij betreft geen zware sancties komen, maar ik ben persoonlijk wel van het principe dat je vaardigheden op het veld geen excuus mogen zijn voor je gedrag naast het veld. Spelers moeten nog altijd respect tonen, luisteren naar de trainer, en zich niet boven de ploeg stellen.Nu, laat het godverdomme uit dat dit uitgroeit tot meer dan een storm in een glas water, want ook al is hij een eikel, als beste doelman van de wereld is hem dat ook wel vergeven. Die moet echt nog mee tot volgend WK.
Op zich mee eens, maar ik vind dat je voor een nationale ploeg iets meer marge kan nemen daarin dan in een club. Zeker in een klein land als het onze, waar de alternatieven gewoon heel erg beperkt zijn. Ik snap nog altijd waarom Martinez indertijd Nainggolan niet meenam, maar ik vind dat tegelijk ook nog altijd een van zijn grootste fouten.Dit moet van mij ook niet uitgroeien tot iets groots (liefst niet) en voor dit moeten er wat mij betreft geen zware sancties komen, maar ik ben persoonlijk wel van het principe dat je vaardigheden op het veld geen excuus mogen zijn voor je gedrag naast het veld. Spelers moeten nog altijd respect tonen, luisteren naar de trainer, en zich niet boven de ploeg stellen.
In dat opzicht had ik veel respect voor Guardiola enkele maanden geleden, toen Cancelo het begon uit te hangen omdat hij niet genoeg meer speelde naar zijn zin. Toen heeft Guardiola na een paar akkefietjes ook gezegd tegen de clubleiding dat hij kon opkrassen. Uiteraard is dat anders bij een club, want daar kan je gewoon nieuwe spelers kopen en dat gaat niet bij een nationale ploeg, maar eens je in zo'n straatje komt waar spelers het voor het zeggen hebben zit je met problemen.
Courtois mag dan wel een van de beste keepers ter wereld zijn, maar dat geeft hem nog geen recht om zich als een klein kind te gedragen.
Ik kan er ook niet aan doen dat Tedesco Sels, Kaminski en Bodart selecteerde..
Uit die drie zou ik Kaminski laten starten, want meeste clean sheets, maar de laatste matchen speelde hij niet meer bij Blackburn en Sels heeft alles gespeeld (maar ook meer goalen binnen en minder clean sheets).
Wie zou jij dan oproepen / opstellen nu Courtois, Casteels en Mignolet er niet (meer) bij zijn? Coucke? Roef?
Tactical reasons hé Sir.K.Op zich mee eens, maar ik vind dat je voor een nationale ploeg iets meer marge kan nemen daarin dan in een club. Zeker in een klein land als het onze, waar de alternatieven gewoon heel erg beperkt zijn. Ik snap nog altijd waarom Martinez indertijd Nainggolan niet meenam, maar ik vind dat tegelijk ook nog altijd een van zijn grootste fouten.
Dit moet van mij ook niet uitgroeien tot iets groots (liefst niet) en voor dit moeten er wat mij betreft geen zware sancties komen, maar ik ben persoonlijk wel van het principe dat je vaardigheden op het veld geen excuus mogen zijn voor je gedrag naast het veld. Spelers moeten nog altijd respect tonen, luisteren naar de trainer, en zich niet boven de ploeg stellen.
In dat opzicht had ik veel respect voor Guardiola enkele maanden geleden, toen Cancelo het begon uit te hangen omdat hij niet genoeg meer speelde naar zijn zin. Toen heeft Guardiola na een paar akkefietjes ook gezegd tegen de clubleiding dat hij kon opkrassen. Uiteraard is dat anders bij een club, want daar kan je gewoon nieuwe spelers kopen en dat gaat niet bij een nationale ploeg, maar eens je in zo'n straatje komt waar spelers het voor het zeggen hebben zit je met problemen.
Courtois mag dan wel een van de beste keepers ter wereld zijn, maar dat geeft hem nog geen recht om zich als een klein kind te gedragen.
Neen, hij gaat er als een echte volwassene man mee om zegHoezo gedraagt hij zich als een klein kind. Toppers zijn ego's
. En dat allemaal omdat hij pas de tweede match het bandje mocht dragen en niet de eerste match. Ge zou voor minder wegblijven!