De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toevallig staat er nu net een podcast online met Ludo Vandewalle (die effectief in Ijsland zit). Omdat ik mijn tijd zit te verdoen op het werk met wachten op iets heb ik even het een en ander uitgetypt.

Als dat echt allemaal verzonnen is of slechts gebaseerd op interpretaties van wat 1 persoon heeft gezegd of denkt lijkt het mij toch dat ze daar heel hard op doorgaan en dan gaat het volgens mij niet lang meer duren eer er iemand van de Rode Duivels met de waarheid naar buiten komt, aangezien die spelers er eigenlijk ook in betrokken worden.
Het is al ver gekomen dat journalisten zich nu al moeten verantwoorden hoe ze aan journalistiek doen. In plaats van dat een regering aan mediacensuur doet, is het hier de bevolking dat dat probeert te doen. Ik weet dat ik overdrijf, maar ik vind het toch een kwalijke tendens.

Ik zou het wel enorm jamnmer vinden moest dit zijn einde zijn want tijdens de match lijkt hij wel altijd alles te geven en ik voel mij ook een pak geruster met Courtois in de goal.

Eikel of niet, eigenlijk hoop ik dat ze het als normale mensen alsnog kunnen uitklaren.

Vanavond Estland België zie ik. Waar best via vpn te bekijken in Spanje aub? Kan dit via vtm go?

Laatst bewerkt:
Ik volg Stungunner ergens wel in zekere zin .. MAAR Stunner mag er van denken wat ie wil. Hij weet ook wel hoe Jan Modaal reageert op zo'n zaken. Zo niet? Dan is ie gewoon "héél erg" naïef.

Het is misschien wreed, maar Courtois moet gewoon ook begrijpen dat je kat op deze manier sturen, er ALTIJD voor zorgt dat Jan Modaal zich tegen u keert. Je mag dan nog zoveel zeggen wat je wil: Jan Modaal heeft zijn oordeel gewoon al klaar. Daar is echt NIKS meer aan te doen, no matter what you say or explain. AMEN!

ALS Courtois zich excuseert en / of dit uitklaart met het hele team en de bondscoach dan -en dat geloof ik echt- zal 99% van de fans inclusief dit forum hem het gewoon vergeven.

Waarom? Omdat men echt wel RESPECT heeft voor Courtois hoor. Hij blijft gewoon de beste keeper ter wereld en dan is men al gemakkelijker vergevingsgezind.

Maar hij heeft gewoon een fout begaan. En that is it. Wat de waarheid ook is, maakt eigenlijk geen MOER uit. Zomaar weg wandelen en foert zeggen was de foutieve keuze / beslissing. Nu wordt hij veroordeeld -wat ook de waarheid echt mag zijn-.

Laatst bewerkt:
Amai, Tedesco heeft zeker geen schrik om jonge spelers op te stellen!

Middenveld met Tielemans en Vranckx vind ik toch tricky (al ken ik die laatste eigenlijk totaal niet).
Wel bijzonder aanvallende opstelling :)
Begint stilletjes te lijken op de lichting pre-gouden generatie toen legaer en co nog meespeelden. Ma bon, t zijn jongens die nog alles moeten bewijzen hé.

't Is tegen Estland, dus dat boeit eigenlijk niet.

Gaat ie Carrasco weer op de 10 zetten? Daar deed die het toch helemaal niet zo goed tegen Oostenrijk? Of kan Tresor op de 10?

Volgens mij zijn veel van die voetballers gewoon kleine kinderen, soms varkens en wereldvreemd. Wist eigenlijk niet dat TC zo was. ik kijk de matchen en al die voor en na beschouwingen zelden. Ik wil eigenlijk zelfs allemaal niet weten wat die allemaal uitspoken in hun vrije tijd.
Maar goed wat wil je, verdienen een villa per week en worden aanbeden omdat ze op een balleke kunnen trappen, zou ik misschien ook allures krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan