De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nederland 0-2 achter tegen Frankrijk. En Griekenland staat 0-2 voor in Ierland, dat wordt dus
Frankrijk 18 - Griekenland 15- Nederland 9

Dat wordt moeilijk voor de Nederlanders...

Doku is nu de schakel zoals ik die voorstelde voor CDK. Zorgt wel voor minder druk op het middenveld. Dus toch wel een geslaagde aanpassing uiteindelijk. Maar dat heeft meer te maken met de kwaliteit van Doku.

Nu wel een halve kutwissel. Tielemans kan er al keilang geen kloten van bij ons. Breng een van de debutanten nu de ploeg ongeveer draait. Doku is bijna op. Je kan nu nog laten kennismaken met +- de typeploeg.

Ik vind dat je 100% gelijk hebt maar hij wint dus iedereen gaat gewoon zeggen dat Tedesco het goed gedaan heeft.

In de realiteit is zijn echte verdienste het zetten van Lukebakio.

voor de rest veel slechte keuzes imo
Bwa ik denk dat bij Tedesco nu iedereen op gelijke voet staat.

Man man zo falen met uw opstelling en wissels en dan 0-3 voor.
Props om te durven gaan voor die opstelling, maar het niet echt aanpassen van het systeem en dan deze wissels doen, dat is voor mij toch falen en weer geen goed gevoel naar het EK.

Nu, het is 0-3, dus dan lijk je met je kritiek natuurlijk weer een azijnpisser.

Nederland 0-2 achter tegen Frankrijk. En Griekenland staat 0-2 voor in Ierland, dat wordt dus
Frankrijk 18 - Griekenland 15- Nederland 9

Dat wordt moeilijk voor de Nederlanders...
De Grieken hebben nu toch maar 12 punten? En Nederland idd 9 punten, maar een match minder dan de Grieken. Dus ze hebben alles nog in eigen handen.

De Grieken hebben nu toch maar 12 punten? En Nederland idd 9 punten, maar een match minder dan de Grieken. Dus ze hebben alles nog in eigen handen.
Je hebt gelijk, op de website die ik bekeek wordt de actuele ploegenstand al bijgewerkt, met de huidige score... me bad...

Laat ons hopen dat deze invalbeurt van Tielemans een zegen is en dit finaal Tedesco kan overtuigen dat hij geen plaats meer heeft in deze kern.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan