Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was toch puur om Deman in balbezit over Carrasco te kunnen laten gaan? Zodat je met 3 verdedigers bleef staan.Hoe je iemand als Debast laat starten op RB terwijl die daar (nog?) nooit heeft gespeeld is toch compleet onbegrijpelijk. Zet die dan gewoon centraal en roep een echte rechtsachter op om daar uit te spelen. Wat heb je daar nu in hemelsnaam aan?
Dit is toch echt compleet anders dan Martinez? Ik begrijp in de verste verte de vergelijking niet. Tenzij je puur bedoelt dat hij spelers wel of niet selecteert die wij anders wel of niet zouden meenemen.Blij dat ik niet opgebleven ben om die match te kijken. Ik krijg meer en meer zware Martinez-vibes bij de selectiepolitiek en positie-invulling.
Dit is toch echt compleet anders dan Martinez? Ik begrijp in de verste verte de vergelijking niet. Tenzij je puur bedoelt dat hij spelers wel of niet selecteert die wij anders wel of niet zouden meenemen.
Ik denk dat je geen enkele trainer gaat vinden die de 26 namen gaat selecteren die wij logisch vindenJA DAT BEDOEL IK.
.
Ik zei het vooraf ook al, met zo'n volledig nieuwe achterhoede en middenveld kan je die jongens individueel niet beoordelen. Ook het systeem kan je dan moeilijk beoordelen, want iedere speler staat nog zoekende op het veld. Desondanks vond ik dat de organisatie wel redelijk goed zat, al kwam dat natuurlijk ook omdat Servië nauwelijks druk zette. Ik zag vooral een probleem op de rechterflank, waar eerst Bakayoko en dan Lukebakio op een eiland stonden omdat Debast altijd achteraan bleef. Ik denk dat het de bedoeling was dat Vermeeren in balbezit dan wat meer de rechterflank moest opzoeken in steun van Bakayoko/Lukebakio, maar dat kwam er toch minder goed uit. Dus op dat vlak vind ik wel dat het systeem niet geslaagd was.Zeker maar dan snap ik weer niet waarom je De Cuyper niet test.
![]()
Eddy Snelders relativeert lof van Tedesco en ziet het bij één Duivel spoken: "Het is niet zoals bij zijn club" | sporza
Vond u België - Servië ook zo'n matige pot? Bondscoach Domenico Tedesco haalde achteraf toch de woorden "fantastic" and "amazing" boven om de prestaties van enkele jongens te beoordelen. Onze analist Eddy Snelders relativeert evenwel: "Eigenlijk hadden we hier niks aan."sporza.be
Ik ben het gewoon eens met Eddy Snelders. We komen goed weg met die ballen op het doelhout. En Openda had altijd moeten scoren.
En Tielemans. Als het goed is mag het ook gezegd worden!Die goal is ook praktisch het enige goede deze match van hem.
Vermeeren en Debast ook een zeer goede match.

Ik denk dat je geen enkele trainer gaat vinden die de 26 namen gaat selecteren die wij logisch vinden.
Vermaelen zit nog bij de voetbalbond dus dat komt wel goedEn Tielemans. Als het goed is mag het ook gezegd worden!
Al Dakhil ook niet slecht. Hopelijk kan die nog een tijdje met onze beste centrale verdediger die we ooit hadden samenwerken.![]()

Waarom niet akkoord met Deman? Ik heb die geen minuut zien spelen bij Bremen, dus zou wel willen weten waarom hij wel of niet een selectie of minuten zou verdienen.logisch vinden =/= zelfde namen selecteren die wij willen.
Batshuayi? De Cuyper? Vranckx? Vanheusden? Spilleers?
Allez, dat is geen kwestie meer van "goh, ik zie ze niet graag spelen maar ik snap de selectie wel". Er zijn echt geen objectieve criteria te vinden die niet enkel de selectie maar ook de speelminuten legitimiseren voor die spelers.
Bij Tielemans, Carrasco en Deman ga ik niet akkoord met de selectie of speelminuten, maar ik begrijp wel waarom ze opgeroepen worden of kansen krijgen.
Zo'n Vermeeren, nog geen maand geleden werd die enkel last minute opgeroepen en zei Tedesco eerst dat hij dat profiel niet nodig had en nu begint die aan de match. Terwijl de situatie weinig tot niets veranderd is. Wederom een voorbeeld van de ondoorgrondelijke beweegredenen van deze Tedesco inzake selectiepolitiek.
bankzitter?De Cuyper had ik ook graag gezien, maar nogmaals, die is bankzitter bij een ploeg dat niet draait in België.