Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had het al niet durven zeggenWat een dikke ploeg had Congo kunnen hebben toch

Proberen nog een 2e te prikken voor de rust
Congolezen/Gnanezen/Ivorianen zijn meestal trouw aan Belgie , Marokanen /Tunesiers durven wel is voor hun "tweede" land kiezenWat een dikke ploeg had Congo kunnen hebben toch

Voila se, nu kan Romelu nog voor de hattrick gaan, het jaar mooi afsluiten
Speelde woensdag nochtans een goeie match …Tielemans kan dan wel in een stijgende lijn zitten bij zijn club, maar wat die de laatste jaren bij de Duivels heeft vertoond, was gewoon oer en oerslecht.
De Azeri's zijn ontstellend zwak, maar Vranckx schuwt hier zijn verantwoordelijkheid niet en zet hier gewoon mee de lijnen uit. Heb ik Youri toch al lang niet meer zien doen. Zonde dat Vranckx weinig aan spelen komt bij Wolfsburg, want zit toch wat talent in. Als KV-supp had ik nooit kunnen denken dat ie bij de Duivels kon geraken.

Ok, Lukaku heeft zijn deel criticasters, maar wie heeft kritiek op Doku dan?Doku - Big Rom. Voor zo een gasten kijk ik voetbal.
Toch op beiden onbegrijpelijke kritiek van sommige “voetbalkenners”.
De voorbije jaren toch veel commentaar gekregen dat hij vaak met de kop in de grond dribbelde, slechte voorzetten gaf en weinig tot geen statistieken had. Dat is nu wel anders natuurlijk.Ok, Lukaku heeft zijn deel criticasters, maar wie heeft kritiek op Doku dan?