Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook niet maar zijn prestaties in Frankrijk en Duitsland tonen wel aan dat hij wel degelijk een goeie spitsWat iedereen in die Openda ziet... Ik zie het alleszins niet
Wat iedereen in die Openda ziet... Ik zie het alleszins niet
We hebben nog iemand als KDB die normaal centraal staatEnfin, 4-0 voorstaan dus dan denk je dat je niets slecht kan zeggen ... maar dan zie je deze wissels.
Welk nut heeft het nu om Carrasco op de linksvoor zetten? Je staat 4-0 voor en je weet wat hij kan. En om hem daar te laten spelen, moet je Doku van zijn favoriete flank halen.
Saelemaekers op de rechtsback, ok, interessant om te testen ... maar dan zet je Castagne op de linksback? Waarom??
Wat is dat toch met die obsessie om spelers niet op hun natuurlijke positie op te stellen?
Ofwel breng je Carrasco als linksback - dan kan Doku ook gewoon links blijven staan - , ofwel wissel je ook Castagne en breng je Deman op de linksback.
En bij een 4-0 voorsprong breng je toch ook Vermeeren in plaats van Tielemans?
Doku zet je altijd op zijn beste plaats. Is een gevaar voor iedere tegenstanderWe hebben nog iemand als KDB die normaal centraal staat
Zet je dan Trossard op rechts of Doku?
Lukaku is target man.We hebben ook gewoon weinig andere opties voor in de spits
Trossard toch rechts dan denk ik, maar ze de vrijheid geven om van flank te veranderen.We hebben nog iemand als KDB die normaal centraal staat
Zet je dan Trossard op rechts of Doku?
Ik ben het grotendeels eens, maar Carrasco op LB?Enfin, 4-0 voorstaan dus dan denk je dat je niets slecht kan zeggen ... maar dan zie je deze wissels.
Welk nut heeft het nu om Carrasco op de linksvoor zetten? Je staat 4-0 voor en je weet wat hij kan. En om hem daar te laten spelen, moet je Doku van zijn favoriete flank halen.
Saelemaekers op de rechtsback, ok, interessant om te testen ... maar dan zet je Castagne op de linksback? Waarom??
Wat is dat toch met die obsessie om spelers niet op hun natuurlijke positie op te stellen?
Ofwel breng je Carrasco als linksback - dan kan Doku ook gewoon links blijven staan - , ofwel wissel je ook Castagne en breng je Deman op de linksback.
En bij een 4-0 voorsprong breng je toch ook Vermeeren in plaats van Tielemans?
Leipzig speelt met een 4-4-2. Bij Sevilla speelt Lukebakio meestal niet in de spits, maar als links- of rechtsvoor.Lukaku is target man.
Mss openda en lubebakio met twee laten spelen? Weet niet hoe die spelen bij hun eigen clubs.
Heeft (een beetje) ervaring op die positie van bij Atletico, heeft er ook de work rate voor. Is voor mij een logischere keuze dan Theate op die plek, of Castagne.Ik ben het grotendeels eens, maar Carrasco op LB?
En niet alleen dat, maar nog maar eens hoe die de hele ploeg gewoon beter maakt door zijn aanwezigheid!Toont wel nog eens hoe makkelijk Lukaku scoort wanneer die in vorm zit en vertrouwen heeft.
Neen toch? Als wingback misschien maar Atlético speelt toch niet met 4 vanachter?Heeft (een beetje) ervaring op die positie van bij Atletico, heeft er ook de work rate voor. Is voor mij een logischere keuze dan Theate op die plek, of Castagne.
Zeker tegen een tegenstander als Azerbeidzjan.
Doku heeft al vaak RB gespeeld bij zijn clubs ook heDoku zet je altijd op zijn beste plaats. Is een gevaar voor iedere tegenstander
In zo'n match maakt michy er garantie nog 1.We hebben ook gewoon weinig andere opties voor in de spits