De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
man man man,

ze kunnen het niet laten e had een andere keeper die wel gestopt?? ECHT?
"De ref fluit raar bij die handsbal, maar gelukkig" -> gewoon correct

"De 1-2 is buitenspel van Openda en mogen ze hernemen op onze eigen helft" -> kan perfect

Dat staat op en gaat slapen met voetbal, maar ohwee de spelregels

Terug zoals vroeger zeker, in eerste instantie hopen dat je je plaatst (al doen er tegenwoordig zoveel ploegen mee dat dat wel moet lukken) en dan hopen de je de groepsfase overleeft.
Vandaag zag je toch net dat het allemaal wel meevalt, de post gouden generatie?

Wetende dat daar de komende jaren nog wel talent bij zal komen.

Nu gewoon hopen op zo snel mogelijk een écht goeie bondscoach, voor zover dat haalbaar is.

Tielemans zal weer wa bagger krijgen met zene gemiste penalty :)
Ik heb de wedstrijd maar met 1 oog bekeken , dus kan er weinig van zeggen

Tielemans zal weer wa bagger krijgen met zene gemiste penalty :)
Ik heb de wedstrijd maar met 1 oog bekeken , dus kan er weinig van zeggen
Was gewoon dramatisch getrapt. Zeker voor iemand met zijn traptechniek. Voor de rest speelde hij zeker een goede match. Dat gezegd zijnde speelt Tielemans sinds het EK wel beter dan voorheen bij de RD.

Ge zet uzelf int zak door ide penalty te missen want ge moet eigenlijk altijd met een voorsprong de rust in gaan..
2de helft was minder maar toch weer wat kansen de nek omgewrongen. De laatste 5 minuten heeft Doku toch nog voor veel gevaar gezorgd.
Ik stond aan de kant van de Tedesco demission gezangen.
Daar is al een jaar ofzo ne kerel die van het stadion ne micro en boxen gericht naar het publiek krijgt om een beetje sfeer in de tribunes te krijgen, en dan begint em ineens dat te zingen.. Ik denk niet dat hij dat nog gaat mogen doen

De Cuyper is verdedigend nog altijd te zwak
Debast speelt puur als verdediger, schuift niet mee naar voren. Daarvoor is die minstens even goed als Castagne
Maar als je Debast centraal zet hoef je Faes niet meer te brengen. En dat lukt perfect als Castagne mee is. Zo spelen beiden trouwens op hun natuurlijke positie.
Wat meteen ook de reden is om Theate mee centraal te zetten en De Cuyper LB, ook al is hij daar idd nog iets te groen voor. Maar dat leergeld kan je beter nu betalen in de voorbereiding/nations league en wanneer het echt om de knikkers gaat.

En het lijkt me ook gewoon interessant om niet elke match te gaan liggen wisselen van spelers. Je bent al iets langer dan 3 weken bondscoach, de tijd van elke match iets nieuws uit te proberen zou toch al gepasseerd moeten zijn.

Laat De Cuyper maar leergeld betalen daar. Het is nu ook niet dat hij echt opviel als verdediger in de slechte zin tbh. De bast is Faes al lang voorbijgestoken. Goede wil is belangrijk, maar kwaliteit is doorslaggevend op dit niveau. Castagne op zijn natuurlijke plek, idem met De Cuyper. En integreer ASAP onze andere jonge verdedigers. Laat ze maar fabelen in de Nation's League, win daarna dan eindelijk eens op een eindtornooi.

Gisteren was het niet slecht maar Tielemans faalt uiteindelijk weer in de ultieme momenten (wel al beter dan gewoon de hele match falen) en Openda is toch nog geen killer voor ons (ondankbare conclusie gezien hoe hij doorgaans wordt gebruikt).

CDK lijkt echt wel potentieel te hebben om onze sleutel naar succes te zijn. Die moet echt gebruikt worden en nog wat groeien dit seizoen pls. Belichaamt zoveel van wat wij mankeren.

Het was best een bemoedigende match, ondanks het resultaat.

Alleen die verdediging he... Theate/Faes, en dan vooral die laatste, daarmee ben je gescheten tegen topaanvallers.
Tegen Italië was het De Cuyper die niet goed ingreep bij de eerste goal, maar die kunnen we dat nog vergeven wegens gebrek aan ervaring. Faes, dat is problematisch, en we mogen hopen dat er snel een betere optie is. Als Debast zijn ontwikkeling doorzet dan kunnen we over een jaar of 2 toch Faes naar de bank verwijzen.

Doku liet gisteren ook weer zien dat hij beter aan het worden is.

Debast ging gisteren toch ook weer kinderlijk in de fout, en bij Sporting hoor je ook quasi elke match wel over fouten van Debast en das dan in een farmers league zoals de Portugese competitie.

Ik denk dat ongeacht Faes of Debast er veel gevloekt zal worden.

Debast ging gisteren toch ook weer kinderlijk in de fout, en bij Sporting hoor je ook quasi elke match wel over fouten van Debast en das dan in een farmers league zoals de Portugese competitie.

Ik denk dat ongeacht Faes of Debast er veel gevloekt zal worden.
Debast toch duidelijk een veel groter talent dan Faes? Heeft nog zijn zwakke momenten, maar toont bij vlagen zeker ook zijn meerwaarde die hij later zal hebben. In Faes heb ik nooit echt iets gezien.

Laatst bewerkt:
Debast toch duidelijk een veel groter talent dan Faes? Heeft nog zijn zwakke momenten, maar toont bij vlagen zeker ook zijn meerwaarde die hij later zal hebben. In Faes heb ik nooit echt iets gezien.

Duidelijk? Geen idee. Maakt 2 jaar na zijn fout tegen Nederland nog altijd fouten van vergelijkbaar niveau. Dat hij zijn potentie maar waar maakt op club niveau. Als hij eenmaal aantoonbaar beter presteert, moet hij titularis worden.
Maar een flateraar inruilen voor een andere flateraar bij de nationale ploeg heeft geen zin. Je bouwt geen nationale ploeg op "potentie".

Duidelijk? Geen idee. Maakt 2 jaar na zijn fout tegen Nederland nog altijd fouten van vergelijkbaar niveau. Dat hij zijn potentie maar waar maakt op club niveau. Als hij eenmaal aantoonbaar beter presteert, moet hij titularis worden.
Maar een flateraar inruilen voor een andere flateraar bij de nationale ploeg heeft geen zin. Je bouwt geen nationale ploeg op "potentie".
Debast speelt soms met teveel vertrouwen waardoor hij denkt dat alles wel vanzelf loopt, maar moet nog wat boterhammen eten.

Debast heeft gewoon, net als Tielemans trouwens, een speelstijl waar risico’s in zitten, wat zowel zijn voor als nadelen heeft. En waardoor mensen ze gaan onderschatten.
Debast door zijn vorige foutjes ook vooral de perceptie tegen, in de Champions League werd er ook overal in de headers gezet, blunder van Debast. En als je dan kijkt, past hij hem gewoon centraal naar iemand die de bal niet goed verwerkt.

Verder, op clubniveau bewees een 18/19 jarige Debast net dat je er wel op kan bouwen. Akkoord, met een Vertonghen naast zich. Maar die twee gewoon dé reden dat Anderlecht vorig jaar zo stabiel was achteraan.

Laatst bewerkt:
Debast gewoon heeft, net als Tielemans trouwens, een speelstijl waar risico’s in zitten, wat zowel zijn voor als nadelen heeft. En waardoor mensen ze gaan onderschatten.
Debast door zijn vorige foutjes ook vooral de perceptie tegen, in de Champions League werd er ook overal in de headers gezet, blunder van Debast. En als je dan kijkt, past hij hem gewoon centraal naar iemand die de bal niet goed verwerkt.

Verder, op clubniveau bewees een 18/19 jarige Debast net dat je er wel op kan bouwen. Akkoord, met een Vertonghen naast zich. Maar die twee gewoon dé reden dat Anderlecht vorig jaar zo stabiel was achteraan.

Debast moet gewoon nog leren dat hij op een positie speelt waar je best geen risico's neemt, zeker niet tegen tegenstanders van dat niveau.

Ik zou Debast altijd boven Faes verkiezen. Hell, ik zou zelfs liever Mechele daar zetten ipv Faes. Echt.

Ik begrijp echt niet waarom Faes Rode Duivel is.

Ik vraag me ook af wat die in die Vranckx ziet. Die valt elke match in maar heb ik werkelijk nog niets goeds over gelezen
Erger mij daar ook mateloos aan. Wat kan die eigenlijk goed? Ik zie die alleen maar slechte passen geven en tegenstanders omver lopen. Een Arne Engels heeft mij op die paar minuten al meer kunnen bekoren in alle kansen die Vrnackx reeds heeft gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan