Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"De ref fluit raar bij die handsbal, maar gelukkig" -> gewoon correctman man man,
ze kunnen het niet laten e had een andere keeper die wel gestopt?? ECHT?
Vandaag zag je toch net dat het allemaal wel meevalt, de post gouden generatie?Terug zoals vroeger zeker, in eerste instantie hopen dat je je plaatst (al doen er tegenwoordig zoveel ploegen mee dat dat wel moet lukken) en dan hopen de je de groepsfase overleeft.
Was gewoon dramatisch getrapt. Zeker voor iemand met zijn traptechniek. Voor de rest speelde hij zeker een goede match. Dat gezegd zijnde speelt Tielemans sinds het EK wel beter dan voorheen bij de RD.Tielemans zal weer wa bagger krijgen met zene gemiste penalty
Ik heb de wedstrijd maar met 1 oog bekeken , dus kan er weinig van zeggen
Maar als je Debast centraal zet hoef je Faes niet meer te brengen. En dat lukt perfect als Castagne mee is. Zo spelen beiden trouwens op hun natuurlijke positie.De Cuyper is verdedigend nog altijd te zwak
Debast speelt puur als verdediger, schuift niet mee naar voren. Daarvoor is die minstens even goed als Castagne
Debast toch duidelijk een veel groter talent dan Faes? Heeft nog zijn zwakke momenten, maar toont bij vlagen zeker ook zijn meerwaarde die hij later zal hebben. In Faes heb ik nooit echt iets gezien.Debast ging gisteren toch ook weer kinderlijk in de fout, en bij Sporting hoor je ook quasi elke match wel over fouten van Debast en das dan in een farmers league zoals de Portugese competitie.
Ik denk dat ongeacht Faes of Debast er veel gevloekt zal worden.
Debast toch duidelijk een veel groter talent dan Faes? Heeft nog zijn zwakke momenten, maar toont bij vlagen zeker ook zijn meerwaarde die hij later zal hebben. In Faes heb ik nooit echt iets gezien.
Debast speelt soms met teveel vertrouwen waardoor hij denkt dat alles wel vanzelf loopt, maar moet nog wat boterhammen eten.Duidelijk? Geen idee. Maakt 2 jaar na zijn fout tegen Nederland nog altijd fouten van vergelijkbaar niveau. Dat hij zijn potentie maar waar maakt op club niveau. Als hij eenmaal aantoonbaar beter presteert, moet hij titularis worden.
Maar een flateraar inruilen voor een andere flateraar bij de nationale ploeg heeft geen zin. Je bouwt geen nationale ploeg op "potentie".
Debast gewoon heeft, net als Tielemans trouwens, een speelstijl waar risico’s in zitten, wat zowel zijn voor als nadelen heeft. En waardoor mensen ze gaan onderschatten.
Debast door zijn vorige foutjes ook vooral de perceptie tegen, in de Champions League werd er ook overal in de headers gezet, blunder van Debast. En als je dan kijkt, past hij hem gewoon centraal naar iemand die de bal niet goed verwerkt.
Verder, op clubniveau bewees een 18/19 jarige Debast net dat je er wel op kan bouwen. Akkoord, met een Vertonghen naast zich. Maar die twee gewoon dé reden dat Anderlecht vorig jaar zo stabiel was achteraan.
Erger mij daar ook mateloos aan. Wat kan die eigenlijk goed? Ik zie die alleen maar slechte passen geven en tegenstanders omver lopen. Een Arne Engels heeft mij op die paar minuten al meer kunnen bekoren in alle kansen die Vrnackx reeds heeft gehad.Ik vraag me ook af wat die in die Vranckx ziet. Die valt elke match in maar heb ik werkelijk nog niets goeds over gelezen