Achteraan blunderen en voorin niet efficiënt zijn dan verlies je
Italië ook geen 5 kansen gehad uiteindelijk
Ita 2.63 xG vs bel 0.5 xG
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Achteraan blunderen en voorin niet efficiënt zijn dan verlies je
Italië ook geen 5 kansen gehad uiteindelijk

Ja de Kampioenen tegen de Schellekens. 0-1Ah was er een match?![]()
Clan Trossard is ook niet de beste vrienden met Tedesco natuurlijkAls ze twee helften zo spelen zou de teneur heel anders geweest zijn, maar dus echt onbegrijpelijk hoe tam/zielloos/doelloos de Duivels acteerden in die eerste helft. Trossard zegt dat ze van Teddy afwachtend moesten starten... Tja... Een heel grote tja. Zeker na het stormachtige begin tegen Frankrijk dat zo goed werkte. Zou je bijna moeten hopen dat ze verliezen van Israël zodat de positie van Teddy volledig onhoudbaar is.
Verder niets gezien van de nabeschouwing.Ergens is het wel ironisch dat we jaren hebben geklaagd over Martinez en zijn halstarrig vasthouden aan zijn type ploeg, zowel qua tactiek als qua spelers, om dan nu te moeten zuchten over het feit dat zijn opvolger er maar niet in slaagt om een type ploeg uit te tekenen.
Ik was in het begin erg blij dat we een bondscoach hadden die durfde experimenteren maar het mag inderdaad stillaan eens gaan stoppen. Ik denk dat er ondertussen geen enkele veldspeler meer is die bij zijn oproeping al weet of hij gaat starten, waar hij op het veld gaat staan en wat zijn opdracht gaat zijn.
Het ding is vooral: als je een deftige basis hebt, dan kan je eens met 1 a 2 mensen gaan experimenteren. Tedesco is intussen bijna 2 jaar aan de slag, en heeft nog altijd geen echte basisploeg. Deels door blessures, absoluut, maar zoals ik hierboven al aangaf heeft hij op 13 wedstrijden in 2024 amper 3 keer met dezelfde achterlinie gespeeld, en daar kan hij het niet op blessures steken. Hij heeft gewoon geen idee en gooit iedere wedstrijd opnieuw maar gewoon wat namen op het veld in de hoop dat de mayonaise deze keer wel zal pakken. Maar daardoor heb je 11 spelers op het veld staan met twijfels en ergernis.Was dat nu de vorige interlandperiode dat Doku op de rechterwingback stond?
Zoiets vind ik best choquerend, dat je als coach niet op voorhand weet dat dat nooit ofte nimmer zal werken. Dat is een leuk experiment voor op de playstation misschien, maar in de realiteit kan dat niet.
Het probleem bij Martinez was niet zozeer dat hij een typeploeg had. Maar vooral dat hij daar voor geen mm van wou afwijken, ongeacht de vorm waarin sommige spelers zich op dat moment bevonden. En hij had totaal geen plan B om bij te schakelen gedurende de match.Ergens is het wel ironisch dat we jaren hebben geklaagd over Martinez en zijn halstarrig vasthouden aan zijn type ploeg, zowel qua tactiek als qua spelers, om dan nu te moeten zuchten over het feit dat zijn opvolger er maar niet in slaagt om een type ploeg uit te tekenen.
Ik was in het begin erg blij dat we een bondscoach hadden die durfde experimenteren maar het mag inderdaad stillaan eens gaan stoppen. Ik denk dat er ondertussen geen enkele veldspeler meer is die bij zijn oproeping al weet of hij gaat starten, waar hij op het veld gaat staan en wat zijn opdracht gaat zijn.
Klopt wat je zegt van Martinez, zo bedoelde ik het ook. Hoegenaamd geen plan B en ook de flexibiliteit niet om plan A aan te passen als een belangrijke speler hiervoor er niet bij was. Maar hij had op zijn minst al een plan A.Het probleem bij Martinez was niet zozeer dat hij een typeploeg had. Maar vooral dat hij daar voor geen mm van wou afwijken, ongeacht de vorm waarin sommige spelers zich op dat moment bevonden. En hij had totaal geen plan B om bij te schakelen gedurende de match.
En Teddy is meer fan van de draaideur methode. Dit is niet echt meer experimenteren, dit is gewoon vanalles tegen de muur gooien en kijken wat blijft plakken.