Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is eigenlijk nog meer krankzinnig dan het SA-plan.FIFA never disappoints…
Maar dat plan voor het WK 2030 is toch echt pure waanzin trouwens![]()
Fifa
Misschien zelfs gewoon voetbal tout court, eigenlijk gewoon een belachelijk kapitalistische sekte

Idem hier, er was een periode dat ik zelfs elk weekend random matchen van engelse middenmoters in de PL keek omdat er Belgen meespeelde. Bv een random match van Everton omdat Fellaini & Mirallas meespeelde. Nu al jaren dat ik het niet echt meer op de volg, ook de JPL niet. Enkel nog RD matchen, want daar supporter ik nog wel graag voor.Interesses veranderen ook, hé. Ik voel toch ook minder magie dan vroeger. Kijk wel nog alle matchen van Arsenal en ga af en toe nog kijken naar Genk, maar vroeger keek ik dan ook nog eens alle samenvattingen van Engels, Duits, Frans, Italiaans, Spaans voetbal. Dat is er toch allemaal uitgegaan. Nations League nog bijna geen enkele match van gezien. Het zijn ook niet meer dan veredelde oefenmatchen uiteindelijk.
Zelfde met gamen, de passie verdwijnt stilletjes en maakt plaats voor nieuwe passies/zaken![]()
Idd. Beetje bizar om dat op de corrupte fifa te gaan steken, vooral omdat dat vroeger toch allemaal geen haar beter was?Interesses veranderen ook, hé. Ik voel toch ook minder magie dan vroeger. Kijk wel nog alle matchen van Arsenal en ga af en toe nog kijken naar Genk, maar vroeger keek ik dan ook nog eens alle samenvattingen van Engels, Duits, Frans, Italiaans, Spaans voetbal. Dat is er toch allemaal uitgegaan. Nations League nog bijna geen enkele match van gezien. Het zijn ook niet meer dan veredelde oefenmatchen uiteindelijk.
Zelfde met gamen, de passie verdwijnt stilletjes en maakt plaats voor nieuwe passies/zaken![]()
Idd. Beetje bizar om dat op de corrupte fifa te gaan steken, vooral omdat dat vroeger toch allemaal geen haar beter was?
Op Netflix stond daar een paar jaar geleden nog een zeer boeiende docu over.
En dan hebben we het nog niet over lokale corruptie waardoor je een degout kan krijgen van de voetbalwereld, zoals de zaak Yé en consoorten.
Anderzijds heb ik ook wel gemerkt dat die magie ook kan terugkeren. Zelf meegemaakt toen Kompany terug kwam naar Anderlecht. Was lang geleden dat ik het voetbal opnieuw zo intens beleefd heb.
Is toch een teken aan de wand.Tedesco mag niet naar de WK-loting, en zal zelfs geen reactie geven op die loting. Ik durf al bijna niet meer hopen, maar dan gaat die toch vliegen?
Misschien verwachten ze nog een mooie rente op de spaarrekening voor zijn ontslag te kunnen betalen?Zou een rare move zijn, indien hij toch nog mag verder doen. Exit Tedesco dus.
Maar waarom dan niet ineens korte metten en zijn ontslag aankondigen? Nu voed je alleen maar speculatie in de media. En de media is nu toch ook al bezig met zijn opvolger.

Ik kijk eigl enkel nog de grote tornooien, en finale van CL en FCB in de CL. Het is gewoon te veel anders.Idem hier, er was een periode dat ik zelfs elk weekend random matchen van engelse middenmoters in de PL keek omdat er Belgen meespeelde. Bv een random match van Everton omdat Fellaini & Mirallas meespeelde. Nu al jaren dat ik het niet echt meer op de volg, ook de JPL niet. Enkel nog RD matchen, want daar supporter ik nog wel graag voor.
En ik zie dit nu: https://sporza.be/nl/2024/12/12/nie...6M0tQMwLbCzF_dH4jw_aem_cNeRmWSgbKO5-WRZthMr6A
Wat moeten we hieruit afleiden?