Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een soap begint het weer te worden. Tijd voor wat actie!
Deschamps stopt na het WK btw. (Ik bedoel dit niet als een kandidaat voor ons voor de duidelijkheid)

Had wel een leuk piste geweest. Liefst is het gewoon een Belg, maar het is een trainer die wat vuur in de jongens had kunnen steken ipv zo opnieuw een steriele regenworm aan de zijlijn.Blijkbaar hebben ze serieus onderhandeld met Conceicao om Tedesco te vervangen.
Niet de beste trainer, maar kan wel een ploeg het veld opsturen om zich als klootzakjes te gedragen en te bikkelen. Ondergewaardeerde kunst. Kerel heeft zelf een prachtige carrière bij elkaar gespeeld met beperkte kunsten maar met heel veel grinta. heeft ook iets meer mystiek en autoriteit dan een Tedesco. Ik zou als Rode Duivel nog kunnen aankomen in Tubize en mijn autosleutels aan die beunhaas geven in de waan dat ie de valet is.Ik ben in se niet zo tegen Van Bommel. Die kan een organisatie klaarzetten en is een goede people manager. Daar geraakt ge al ver mee.
Niet de beste trainer, maar kan wel een ploeg het veld opsturen om zich als klootzakjes te gedragen en te bikkelen. Ondergewaardeerde kunst. Kerel heeft zelf een prachtige carrière bij elkaar gespeeld met beperkte kunsten maar met heel veel grinta. heeft ook iets meer mystiek en autoriteit dan een Tedesco. Ik zou als Rode Duivel nog kunnen aankomen in Tubize en mijn autosleutels aan die beun haas zeggen in de waan dat ie de valet is.
14 jaar een mooie groep spelers compleet mismeestert.“Je moet weten wanneer te stoppen”: Didier Deschamps bevestigt nu zelf dat hij na het WK van 2026 stopt als bondscoach van Frankrijk
lol, clown
In dat geval al sinds het vorig tornooi en eigenlijk al na het vorige WK.
Dat is net één van de mankementen van Van Bommel. Hij liet Antwerp veel te braaf spelen. 2 jaar op rij de ploeg met het minste overtredingen... Als er moest gebikkeld hadden we het altijd moeilijk.Niet de beste trainer, maar kan wel een ploeg het veld opsturen om zich als klootzakjes te gedragen en te bikkelen. Ondergewaardeerde kunst. Kerel heeft zelf een prachtige carrière bij elkaar gespeeld met beperkte kunsten maar met heel veel grinta. heeft ook iets meer mystiek en autoriteit dan een Tedesco. Ik zou als Rode Duivel nog kunnen aankomen in Tubize en mijn autosleutels aan die beunhaas geven in de waan dat ie de valet is.
De betere en grotere ploegen krijgen altijd meer speling van de ref. Zeker de meer baldominante ploegen krijgen ook minder kans om ze te maken. Genk en Club gaan daar sowieso weer te vinden zijn bij de minste kaarten en overtredingen dit seizoen.Dat is net één van de mankementen van Van Bommel. Hij liet Antwerp veel te braaf spelen. 2 jaar op rij de ploeg met het minste overtredingen... Als er moest gebikkeld hadden we het altijd moeilijk.
Waar hij wel goed was was een systeem er in slijpen, tactisch sterke trainer en durfde vroeg ingrijpen als het nodig was. Ook goeie peoplemanager, weinig fratsen of geruchten van ruzie gehoord in die 2 jaar.

14 jaar een mooie groep spelers compleet mismeestert.
Laat ons dus hopen dat de opvolger van Tedesco niet vergeet te voetballen met onze huidige en volgende generatie die nog altijd uit fantastische voetballers bestaat.
Dat is net één van de mankementen van Van Bommel. Hij liet Antwerp veel te braaf spelen. 2 jaar op rij de ploeg met het minste overtredingen... Als er moest gebikkeld hadden we het altijd moeilijk.
Ik zie de naam Van Gaal ook veel opduiken

en waarom ook niet: Broos?
In ons Belgenlandje hangt toch ook heel veel af hoe je met de pers staat? Bepaalde coaches en spelers (Deschacht,..) worden op handen gedragen, terwijl anderen worden weggehoond (De Boeck, Nilis, etc.).Broos is te cynisch en klein geworden. Die is in België opgefikt geweest ondanks goede resultaten en die is ineengeklapt. Goed om anoniem in Afrika zijn ding te doen maar die kan niet meer opereren op het niveau van de RD.
Nooit echt begrepen waarom Broos zo ostentatief is uitgespuwd geweest. Te hoge looneisen? Zware klootzak? Had toch altijd minstens de te verwachten resultaten gehaald met zijn ploegjes.
Kwam die zo negatief in de pers? Kreeg toch telkens zijn weerwoord en werd opgetrommeld om te verkondigen dat niemand hem contacteerde. Ik denk dat er looneisen of iets dergelijks achterzitten.In ons Belgenlandje hangt toch ook heel veel af hoe je met de pers staat? Bepaalde coaches en spelers (Deschacht,..) worden op handen gedragen, terwijl anderen worden weggehoond (De Boeck, Nilis, etc.).
Als je hen niet aanstaat schrijven ze hier u gewoon dood.
Ik had de indruk dat er een reportage bij Belga Sport nodig was om zijn prestaties in de Africa Cup met Kameroen te belichten.Kwam die zo negatief in de pers? Kreeg toch telkens zijn weerwoord en werd opgetrommeld om te verkondigen dat niemand hem contacteerde. Ik denk dat er looneisen of iets dergelijks achterzitten.