De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen met teveel geld en mode, een afschuwelijke combinatie.
Tgoh, merk toch vaak op dat het vooral de gemiddelde Vlaamse voetbal supporter is die maar weinig voeling heeft met mode.

Die reacties steeds als de Rode Duivels samenkomen.
Het moet allemaal niet te gek worden voor de gemiddelde Vlaming.
Heb het uiteraard niet over die vest van De Boeck. Glen lijkt mij nu niet echt de grote fashion kenner.

Laatst bewerkt:
de gemiddelde Vlaamse voetbal supporter is die maar weinig voeling heeft met mode.
Het feit dat zo'n vest van die mannen meer kost dan het gemiddelde jaarloon van de Vlaming zit daar ook mogelijks voor iets tussen.
Behalve De Boeck zijne jas, dat was vast en zeker een ludieke actie van de kringwinkel.

Ontopic:
Aub geen Hein, met zijn gejank en gefoeter altijd op alles en iedereen. Tis een calimero zoals je er zelden eentje gezien hebt.
Unpopular opinion, Preudhomme, geweldige keeper maar ook zo'n calimero als trainer. Het was nooit goed bij die mens.
Hoe goed ik Kompany ook vindt, in nationale ploeg context heb je geen tijd om "het proces te trusten". Je organisatie mag niet te complex zijn, u spelers hebben geen tijd om op elkaar in te spelen met complexe looplijnen en weet ik veel wat nog allemaal.

Wie dan wel, tjah :) .
Voor mijn part geef je de materiaalman is zijn kans, veel droeviger dan onder Tedesco zal het niet worden. De laatste vier matchen zijn bij ons thuis zelfs niet meer opgezet.

Het feit dat zo'n vest van die mannen meer kost dan het gemiddelde jaarloon van de Vlaming zit daar ook mogelijks voor iets tussen.
Behalve De Boeck zijne jas, dat was vast en zeker een ludieke actie van de kringwinkel.

Ontopic:
Aub geen Hein, met zijn gejank en gefoeter altijd op alles en iedereen. Tis een calimero zoals je er zelden eentje gezien hebt.
Unpopular opinion, Preudhomme, geweldige keeper maar ook zo'n calimero als trainer. Het was nooit goed bij die mens.
Hoe goed ik Kompany ook vindt, in nationale ploeg context heb je geen tijd om "het proces te trusten". Je organisatie mag niet te complex zijn, u spelers hebben geen tijd om op elkaar in te spelen met complexe looplijnen en weet ik veel wat nog allemaal.

Wie dan wel, tjah :) .
Voor mijn part geef je de materiaalman is zijn kans, veel droeviger dan onder Tedesco zal het niet worden. De laatste vier matchen zijn bij ons thuis zelfs niet meer opgezet.
Voor mij moet je toch een ervaren buitenlander gaan halen die wat respect afdwingt bij de toppers à la Courtois, De Bruyne, De Ketelaere, Lukaku

Geen idee of Henry dit zou kunnen, lijkt me wel op basis van wat hij als speler gepresteerd heeft.

Belgische coaches die op dit niveau staan: binnen een jaar of 5 vermoedelijk Kompany maar nu eigenlijk niemand. Zelfs bij een Clement zie ik niet dat die toppers daar niet overheen gaan lopen

Voor mij moet je toch een ervaren buitenlander gaan halen die wat respect afdwingt bij de toppers à la Courtois, De Bruyne, De Ketelaere, Lukaku

Geen idee of Henry dit zou kunnen, lijkt me wel op basis van wat hij als speler gepresteerd heeft.

Belgische coaches die op dit niveau staan: binnen een jaar of 5 vermoedelijk Kompany maar nu eigenlijk niemand. Zelfs bij een Clement zie ik niet dat die toppers daar niet overheen gaan lopen
Ik denk dat Henry wel goed met die mannen overweg kan, maar mss iets te goed. En voor mij is Henry te onervaren en echt nog niks gepresteerd.

Tgoh, merk toch vaak op dat het vooral de gemiddelde Vlaamse voetbal supporter is die maar weinig voeling heeft met mode.

Die reacties steeds als de Rode Duivels samenkomen.
Het moet allemaal niet te gek worden voor de gemiddelde Vlaming.
Heb het uiteraard niet over die vest van De Boeck. Glen lijkt mij nu niet echt de grote fashion kenner.
Wat is 'mode'? Dat is de laatste nieuwe trend van wat men daadwerkelijk en masse draagt/wilt dragen op straat. Wat onze duivels vaak aandoen op die aankomsten zijn belachelijke dingen waarvan het individu die het draagt graag zou hebben dat het mode wordt. Dat is ego of wat jeugdige nonchalance.

Maar dat de gemiddelde vlaming en waarschijnlijk elke andere nationaliteit die kleren belachelijk vindt... Het is nu wel eenmaal zo dat de meeste van hen zulke belachelijke dingen dragen dat je bijna denk dat je naar het Met Gala kijkt.

Is dat dan weinig voeling met mode? Of is dat weinig voeling met geld wegschijten aan belachelijke strontkleren? Voor alle franjes en brol die je ziet op 'modeshows' zie je wel bijzonder weinig van die ondingen op straat. Karl Lagerfeld kwam niet op de rode loper in een jurk gemaakt van vlees of compleet onpraktische zaken. Het is geen toeval dat klasse vaak gepaard gaat met subtiliteit.

Die knullen lopen er zo bij omdat ze elk jaar een paar miljoen verdienen en zo gekke jurk kost vaak stukken van mensen en wij nemen hun foto met plezier. Status en verveling. Geen mode, smaak of klasse.

Zoals Glenn de Boeck rondliep met de jas die de chichi vriendinnen van ons ma aanhadden rond 2001 en zich compleet belachelijk maakte. De laatste keer dat ik zo een jas zag was toen ik een kapster van 64 met Karen-kapsel haar zaak zag binnenstappen.

Anders kunnen we Paul Pogba zijn gatachterlijke kapsels ook kwalificeren als kunst ofzo.

Ok, maar wie dan? Samen met Van Bommel leek hij de beste adelbrieven voor te kunnen leggen, maar die laatste staat niet eens op de shortlist (zei Vandenbempt in Extra Time). Ik zie het almaar somberder in.

Belg, hij kent de ploeg/bond.

Henry heeft toch ook niet zo veel adelbrieven?
Als dat het argument is om Henry niet te nemen, waarom dan kiezen voor iemand die er helemaal géén heeft?

Vermaelen heeft 4 matchkes mogen coachen bij de U20, vooraleer die opgedoekt werden door de bond. Dat is het hé. Een jaar assistent geweest onder Martinez, in de periode dat die er helemaal niets meer van bakte, en ik denk niet eens een volledig jaar assistent bij de U18 van Pocognoli.

Henry heeft denk ik 3 toernooien in de staff van Martinez gezeten bij ons, heeft twee clubs gecoached en zilver gehaald met de Franse U21 op de OS.

Ik wil ook liever een meer ervaren coach dan Henry, maar dan ga je toch niet kijken naar iemand die helemaal géén ervaring heeft? Ik was grote fan van Vermaelen als speler, maar als trainer heeft ie nog niks gedaan. Als gewoon Belg zijn het criterium is, dan wil ik het ook komen doen hoor.

Ja, waar hangt Thomas Vermaelen nu eigenlijk uit? Was toen even sprake dat hij jeugdtrainer bij Ajax ging worden (de beloften zeker?), maar dat is dan niet doorgegaan.

Ja soms lijkt het me beter om door te schuiven met uw trainers vanuit de jeugd die de club/bond kennen ipv te kiezen voor een “dure” buitenlander die geen voeling heeft met de club/bond.

We zien nu met Hayen en Hubert dat het wel kan.

Ja soms lijkt het me beter om door te schuiven met uw trainers vanuit de jeugd die de club/bond kennen ipv te kiezen voor een “dure” buitenlander die geen voeling heeft met de club/bond.

We zien nu met Hayen en Hubert dat het wel kan.
Ja, vind dat we daar ook niet te weigerachtig tegenover moeten staan. Er zijn genoeg voorbeelden waarbij dat toch succesvol gebleken is. Guardiola bv.

Dus doorschuiven die Gill Swerts! :unsure:

Bij een Vermaelen had ik dat wel goed zien komen. Eerst een paar jaar de U21 en dan de overstap maken naar de Rode Duivels. Jammer, gemiste kans.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan