De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op deze manier maak je Martinez inderdaad belachelijk. Blij met Tedesco. En ook blij dat hij vedettes durft opzij te schuiven, zoals Hazard en Witsel. (nouja Hazard stopte er zelf mee). Middenvelders die dynamisch zijn en bewegen en druk zetten. Het doet deugd. En de nieuwkomers bewijzen zich allemaal, net zoals vrijdag.

Ronaldo zal blij zijn met Martinez.

Een erg gevleide 1-2 voor Duitsland, het had even goed 1-4 kunnen zijn. Nu goed het is een oefenmatch, het is al vast 3x beter dan onder Martinez.
Helaas morgen werken, dus ik kan niet meer verder kijken. :S

Nouja, aangezien het friendly is, leek me die penalty ook een goeie test (of geen slechte kans).

Laatst bewerkt:
Eén van de belangrijkste veranderingen volgens mij is toch dat Hazard is gestopt.

Je ziet dat KDB zich nu echt de patron op het middenveld/aanval voelt en het spel verdeelt. Vroeger probeerde Hazard dat toch vooral en vond ik KDB vaak nogal onwennig en zelfs lusteloos spelen, alsof hij zijn Draai niet altijd vond.
Dit. En geen Witsel.

Eén van de belangrijkste veranderingen volgens mij is toch dat Hazard is gestopt.

Je ziet dat KDB zich nu echt de patron op het middenveld/aanval voelt en het spel verdeelt. Vroeger probeerde Hazard dat toch vooral en vond ik KDB vaak nogal onwennig en zelfs lusteloos spelen, alsof hij zijn Draai niet altijd vond.

Dit. En geen Witsel.

En vooral een ploeg die met meer beweging en overgave speelt. Ze sleuren KDB mee met/in hun energie.

Studs boven de enkel, te laat voor de bal

Gilles: "Nee ik zie het niet"
Waarschijnlijk naar het andere been aan het kijken..

Wouden ze die clown nie bij de Portugese tv?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan