Dat is moeilijk te zeggen natuurlijk, maar het is toch aanneembaar dat die ging zitten.Tgoh, kon Casteels daar niet nog iets doen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is moeilijk te zeggen natuurlijk, maar het is toch aanneembaar dat die ging zitten.Tgoh, kon Casteels daar niet nog iets doen?
Inderdaad. Zelfs al ging de bal er niet in is dat ook nog steeds penalty.Ik vind dat gewoon een terechte penalty. Die bal ging gewoon erin anders.
Dat zijn ook gewoon de regels zeker?
Ik heb speciaal eens teruggespoeld om het te herbekijken in slow motion, en de bal raakt inderdaad heel licht de tip van zijn linkervoet.Maar hij trapt em toch met zijn rechter tegen zijn linker ?
Dus geen VAR, en daarom ook die "buitenspel" gevlagdIk heb speciaal eens teruggespoeld om het te herbekijken in slow motion, en de bal raakt inderdaad heel licht de tip van zijn linkervoet.
Dit. En geen Witsel.Eén van de belangrijkste veranderingen volgens mij is toch dat Hazard is gestopt.
Je ziet dat KDB zich nu echt de patron op het middenveld/aanval voelt en het spel verdeelt. Vroeger probeerde Hazard dat toch vooral en vond ik KDB vaak nogal onwennig en zelfs lusteloos spelen, alsof hij zijn Draai niet altijd vond.
Eén van de belangrijkste veranderingen volgens mij is toch dat Hazard is gestopt.
Je ziet dat KDB zich nu echt de patron op het middenveld/aanval voelt en het spel verdeelt. Vroeger probeerde Hazard dat toch vooral en vond ik KDB vaak nogal onwennig en zelfs lusteloos spelen, alsof hij zijn Draai niet altijd vond.
Dit. En geen Witsel.

Dit. En geen Witsel.

En vooral een ploeg die met meer beweging en overgave speelt. Ze sleuren KDB mee met/in hun energie.

Dit. En je moet hem niet teveel verdedigend werk laten opknappen, daar liggen zijn sterktes niet.KDB heeft ook gewoon eindelijk lopende ploeggenoten rondom hem.
Ik snap dan opnieuw niet dat je De Cuyper niet meeneemt.Ik snap niet dat ge dan castagne niet links zet en saelemaekers rechts