Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat Carrasco altijd een topper geweest is maar dat die gewoon altijd aan verdedigen moest denken en daardoor aanvallend veel minder uit de verf kwam dan mogelijk was.
Zie echt niet in waarom iemand als Tielemans niets meer zou kunnen bij de RD. Zet die naast Onana tegen de mindere ploegen en we hebben een extra voetballende troef met goeie voeten, daardoor moet niet alles via KDB passeren
Tielemans heeft zeker nog zijn plek bij de Duivels. Tegen mindere ploegen heb je inderdaad geen 2 brekers nodig naast De Bruyne. Maar tegen die mindere ploegen kan je ook spelen zoals Tedesco ons liet spelen tegen Zweden. Dus met een middenveld van Carrasco - Onana - De Bruyne - Lukebakio en met Trossard en Lukaku vooraan. Dat gooit offensief wel nog meer gewicht in de schaal dan een 3-mans middenveld met Onana, De Bruyne en Tielemans.Zie echt niet in waarom iemand als Tielemans niets meer zou kunnen bij de RD. Zet die naast Onana tegen de mindere ploegen en we hebben een extra voetballende troef met goeie voeten, daardoor moet niet alles via KDB passeren
Kevin was in zijn Genk periode al beter dan Tielemans ;-)Tielemans heeft zeker nog zijn plek bij de Duivels. Tegen mindere ploegen heb je inderdaad geen 2 brekers nodig naast De Bruyne. Maar tegen die mindere ploegen kan je ook spelen zoals Tedesco ons liet spelen tegen Zweden. Dus met een middenveld van Carrasco - Onana - De Bruyne - Lukebakio en met Trossard en Lukaku vooraan. Dat gooit offensief wel nog meer gewicht in de schaal dan een 3-mans middenveld met Onana, De Bruyne en Tielemans.
Ik zie Tielemans eerlijk gezegd eerder als doublure van De Bruyne. Natuurlijk een serieus niveauverschil, maar als Tielemans geflankeerd wordt door Onana en Lavia/Mangala, dan heb je ook gewoon een mooi gebalanceerd middenveld. Laat ons vooral hopen dat Joeri na dit seizoen een stap hogerop kan zetten. Is uiteindelijk ook nog altijd maar 25, daar moet toch ook nog progressie op kunnen zetten. Kevin speelde op zijn 25ste ook nog bij Wolfsburg (al speelde die toen ook al een stuk beter dan Tielemans natuurlijk).
Ik zie Carrasco liever een rij hoger ipv Trossard (die er voorlopig toch niet doorkomt bij de RD, kan altijd nog veranderen). En dan heb ik liever een echte voetballende middenvelder erbij waardoor niet alle druk bij KDB komt te liggen en de tegenstander zich er ook niet kan op instellen. En niet vergeten dat KDB bij Wolfsburg een stuk aanvallender werd uitgespeeld dat Tielemans ooit gespeeld heeft.Tielemans heeft zeker nog zijn plek bij de Duivels. Tegen mindere ploegen heb je inderdaad geen 2 brekers nodig naast De Bruyne. Maar tegen die mindere ploegen kan je ook spelen zoals Tedesco ons liet spelen tegen Zweden. Dus met een middenveld van Carrasco - Onana - De Bruyne - Lukebakio en met Trossard en Lukaku vooraan. Dat gooit offensief wel nog meer gewicht in de schaal dan een 3-mans middenveld met Onana, De Bruyne en Tielemans.
Ik zie Tielemans eerlijk gezegd eerder als doublure van De Bruyne. Natuurlijk een serieus niveauverschil, maar als Tielemans geflankeerd wordt door Onana en Lavia/Mangala, dan heb je ook gewoon een mooi gebalanceerd middenveld. Laat ons vooral hopen dat Joeri na dit seizoen een stap hogerop kan zetten. Is uiteindelijk ook nog altijd maar 25, daar moet toch ook nog progressie op kunnen zetten. Kevin speelde op zijn 25ste ook nog bij Wolfsburg (al speelde die toen ook al een stuk beter dan Tielemans natuurlijk).
Als er één positie is waar we ons de komende jaren niet echt zorgen over gaan moeten maken, is het op die positie. Dendoncker is een optie met ervaring, maar daarnaast heb je een klein leger aan veelbelovende jonge defensieve middenvelders: Lavia, Mangala, Sambi, Matazo, Vranckx, Vermeeren, ...Wie hebben we eigenlijk als doublure van Onana ?
Aangezien die toch wel in elke match een kaart lijkt te rapen, of vergis ik mij? Dus er gaat een moment komen dat je hem wegens een schorsing voor 1 match moet vervangen door iemand anders. Of is het dan Lavia en Mangala ipv onana mangale of onana lavia?
Uiteraard, ik wou alleen maar zeggen: op zijn 25ste was De Bruyne al heel er goed, maar nog niet de wereldspeler zoals hij nu is. Tielemans lijkt al bijna even lang mee te gaan als De Bruyne, maar die is dus op dit moment ook nog maar 25. Die moet (hopelijk) ook nog stappen kunnen zetten.Kevin was in zijn Genk periode al beter dan Tielemans ;-)
in 6 matchen bij de RD 3x geel. In de Premier league op 26 matchen 7 gele kaarten.Wie hebben we eigenlijk als doublure van Onana ?
Aangezien die toch wel in elke match een kaart lijkt te rapen, of vergis ik mij? Dus er gaat een moment komen dat je hem wegens een schorsing voor 1 match moet vervangen door iemand anders. Of is het dan Lavia en Mangala ipv onana mangale of onana lavia?
Het hoopgevende is vooral dat er veel rek zit op deze groep.Ondanks dat ik lichtjes euforisch en hoopvol ben na gisteren, moeten we toch eerst kijken wat dit op lange termijn gaat worden. Goed dat Tedesco verschillende dingen geprobeerd heeft, zelfs de mislukte wissel van Saelemaekers, maar hopelijk leert hij er ook veel uit. Als het enthousiasme van het nieuwe eraf is, kunnen we pas echt oordelen wat Tedesco met deze groep kan.
En toch moet je hier nog steeds lezen dat het "behalve zijn goals" allemaal niet goed genoeg is.Lukaku was ook beresterk gisteren. Aanspeelpunt met de rug naar de goal en dan telkens prima tikken.
Tegen Zweden was hij, ondanks zijn 3 goals, redelijk afwezig en slecht aan de bal. Gisteren was hij veel beter. Is natuurlijk ook nog naar zijn vorm aan het zoeken.En toch moet je hier nog steeds lezen dat het "behalve zijn goals" allemaal niet goed genoeg is.
Merk ook dat een paar goede vrienden, die voor de rest wel een neutrale kijk hebben op het voetbal, ook de waarde van een Lukaku maar niet willen inzien. En zich steeds focussen op zaken die mislopen.
"Ondanks zijn 3 goals".Tegen Zweden was hij, ondanks zijn 3 goals, redelijk afwezig en slecht aan de bal. Gisteren was hij veel beter. Is natuurlijk ook nog naar zijn vorm aan het zoeken.

Wat is daar raar aan? Hij stond op de juiste plek, maar voetballend was het toch niet goed? Ik ben trouwens absoluut pro-Lukaku, voor de duidelijkheid."Ondanks zijn 3 goals".![]()
Je kan slecht in de match zitten, maar toch op de juiste plaats staan om ballen erin te tikken."Ondanks zijn 3 goals".![]()
Ik vind dat Trossard te rap wordt afgeschreven. Heel veel mogelijkheden om er door te komen bij de RD heeft hij nog niet gehad hé. Onder Martinez kreeg hij nauwelijks een kans, en was het voor iedereen moeilijk omdat Bobby het concept middenveld niet door had.Ik zie Carrasco liever een rij hoger ipv Trossard (die er voorlopig toch niet doorkomt bij de RD, kan altijd nog veranderen). En dan heb ik liever een echte voetballende middenvelder erbij waardoor niet alle druk bij KDB komt te liggen en de tegenstander zich er ook niet kan op instellen. En niet vergeten dat KDB bij Wolfsburg een stuk aanvallender werd uitgespeeld dat Tielemans ooit gespeeld heeft.
Uiteindelijk zijn de goals toch het allerbelangrijkste wat een spits moet doen.Wat is daar raar aan? Hij stond op de juiste plek, maar voetballend was het toch niet goed? Ik ben trouwens absoluut pro-Lukaku, voor de duidelijkheid.

Je kunt toch ook een match winnen en zeggen dat het een slechte match was? Dit is een beetje hetzelfde.Uiteindelijk zijn de goals toch het allerbelangrijkste wat een spits moet doen.
Blijf het dus raar vinden klinken wanneer er gezegd wordt dat een spits geen goede wedstrijd heeft gespeeld, ondanks zijn x goals.
Filippo Inzaghi was ook zo iemand. Stond altijd op de juiste plek en maakte belangrijke goals, was het daarvoor een geweldige voetballer? Allesbehalve. Zelfde bij Lukaku.
Ik snap dat het geen kritiek is, ik ben uiteraard ook pro-Lukaku en zelfs grote fan. Blijf het gewoon raar vinden klinken![]()