De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach, niemand gedacht dat dit een pijnlijke avond kon worden? Verdediging is serieus van algemeen niveau gedaald en er is niet direct opvolging.
Dat het zo erg zou zijn (0-4) had ik nu ook weer niet voorspeld, maar dat ze gingen verliezen, stond al op mijn blaadje, zie een paar posts hierboven van mij ... Dat stond gewoon in de sterren geschreven.

Kompany 4' coach!!

Nee serieus, met zo'n opstelling, met zo'n spel, met zo'n afstraffing. Jaja Bobby zoveel dagen nr 1 van de wereld moet die man zijn C4 krijgen. En een bevel het grondgebied te verlaten.

Gewoon een kale dubbelganger van Wilmots die een gouden generatie verkloot heeft

Edit: kunt zelfs nie zeggen dat Kompany slechter zou doen

Het is begonnen tegen Nederland (2012) en het eindigt tegen Nederland (2022)

Ik heb alvast enorm genoten het laatste decennium en we zullen nog wel wat leuke matchen krijgen.

Het WK wordt drie keer niets, dat is wel heel duidelijk. Hopelijk Martinez dan echt wel buiten, krijgen we eindelijk eens een deftige coach en doen we een grondige vernieuwing van de ploeg.

Dat Martinez daar nog steeds in de dug-out staat is onbegrijpelijk .. ik ben niet geweest naar de match , dit was te voorspellen . Zonder Courtois en De Bruyne kan je het vergeten op het WK . Martinez moest vorig jaar al zijn C4 gekregen hebben na z'n blamage-coaching tegen Italië.

We hebben wel meer balbezit en corners. Ik zie Martinez nog zeggen dat we de match domineerde maar vergaten af te maken. En dat hij positieve dingen zag van jongens als Eden die toch al een tijdje niet voetbalde

:thumb::thumb::thumb:
En we moeten ook in negatieve resultaten ook positieve dingen kunnen zien natuurlijk

Ik ben alvast blij dat dat ik mijn idee om voor vanavond verlof te vragen heb laten varen. Dat idee bevindt zich op dezelfde boot als het tactisch plan van Martinez en de goesting van de spelers. Ergens heel ver weg.

Ik ben alvast blij dat dat ik mijn idee om voor vanavond verlof te vragen heb laten varen. Dat idee bevindt zich op dezelfde boot als het tactisch plan van Martinez en de goesting van de spelers. Ergens heel ver weg.
Ik kijk eigenlijk al een tijdje niet meer actief naar de Rode Duivels tijdens zulke partijen. Als ik eens thuis ben en er is niets anders op dan zet ik het wel op of zo, maar ik kijk er echt niet meer naar uit. Zeker sinds het WK zijn het toch altijd dezelfde fouten die blijven terugkomen, tsja.

Courtois was slim en zag de bui al een tijdje hangen.
De CL winnen met Real om zich dan belachelijk te laten maken op de NL --> Hij dacht al meteen: niet met mij ..

Frankrijk trouwens ook verloren. Dit is ook gewoon het toernooi te veel. Maar ja er moet geld in het laatje komen zeker?

Tja, wat had je verwacht. De toppers zijn ofwel afwezig ofwel doen/deden totaal niet de minste moeite. En je kan ze het niet kwalijk nemen voor een waardeloze competitie dat de Nations League is. Dus de weinige actie dat er was moest komen van spelers uit flutploegen zoals Houten Hans, Boyata, etc. We mogen dan nog van geluk spreken dat Tielemans niet meedeed, of het was 0-7 geworden, pardon, 1-7.

Het enige jammere aan deze uitslag is dat hierdoor Noa Lang het nog hoger in z'n (kaas)bol krijgt dat hij de nieuwe Messi is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan