De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Courtois was slim en zag de bui al een tijdje hangen.
De CL winnen met Real om zich dan belachelijk te laten maken op de NL --> Hij dacht al meteen: niet met mij ..

Frankrijk trouwens ook verloren. Dit is ook gewoon het toernooi te veel. Maar ja er moet geld in het laatje komen zeker?
Kleine sidenote, 1-2 of 1-4 is toch nog een verschil + mss nog het belangrijkste, in dat elftal van Frankrijk zit zeker nog muziek, in dat van ons... :(

Nu ja het enige positieve is dat niemand nog verwacht dat de Rode Duivels straks gaan presteren op het WK.

Enerzijds hoop ik dat een mirakel ontstaat en ze erg ver gaan geraken.
Anderzijds wil ik ..

Ik weet niet of een andere coach het beter had gedaan dan Martinez op het vorige WK. (3des)
Echter de boter plakt (allang) niet meer tussen de spelers en Martinez. T'is toch eens tijd voor een frisse wind.

Nu ja het enige positieve is dat niemand nog verwacht dat de Rode Duivels straks gaan presteren op het WK.

Enerzijds hoop ik dat een mirakel ontstaat en ze erg ver gaan geraken.
Anderzijds wil ik ..

Ik weet niet of een andere coach het beter had gedaan dan Martinez op het vorige WK. (3des)
Echter de boter plakt (allang) niet meer tussen de spelers en Martinez. T'is toch eens tijd voor een frisse wind.

Zeg het maar. Je zou hopen dat ze eens echt zwaar op hun bakkes gaan dat die ego's eens weggespoeld worden.

hoe zou de sfeer eigl zitten in die kleedkamer , een deel jongens die daar tegen hun zin zitten , een deel die de kans niet krijgt om zich te tonen , en een middelmatige saaie trainer . Fun

Laat De Bruyne gewoon thuis als het toch zo tegen zijn goesting is. Leuk om als ploeg maat te hebben. Constant lopen mekkeren en elke meter die hij moet lopen is er teveel aan.

Laat De Bruyne gewoon thuis als het toch zo tegen zijn goesting is. Leuk om als ploeg maat te hebben. Constant lopen mekkeren en elke meter die hij moet lopen is er teveel aan.
Zoiets straalt onvermijdelijk ook af op zijn ploegmaats om met zo'n zuurpruim te moeten spelen.
Nu het heeft allemaal weinig belang; behoudens een paar gigantische mirakels gaat deze ploeg met deze trainer nooit geen halve prijs meer pakken.

We hebben wel meer balbezit en corners. Ik zie Martinez nog zeggen dat we de match domineerde maar vergaten af te maken. En dat hij positieve dingen zag van jongens als Eden die toch al een tijdje niet voetbalde

:thumb::thumb::thumb:
En we moeten ook in negatieve resultaten ook positieve dingen kunnen zien natuurlijk
"Dit is wat we nodig hadden om het WK voor te bereiden. Het is een hard resultaat, maar het is duidelijk waar we aan moeten werken", vertelde hij aan VTM.

Pijnlijk

"Onana is een nieuw gezicht. Het was de perfecte match om hem te integreren"

1-4 op uw klote, perfect voor die jonge amai

ik kan je verzekeren dat iedereen vol voor de zege zal gaan zodra de bal rolt."

"Ik verwacht twee ploegen die willen winnen. Het zal een fantastische wedstrijd worden. Na deze matchen willen we lessen geleerd hebben en stappen vooruit gezet hebben met het oog op het WK."

Was he wrong

Er zijn een aantal spelers die dit seizoen nog niet veel minuten maakten. Nu krijgen ze kansen om minuten op te bouwen.

Zoals ik dus al zei. Gewoon pak rammel krijgen en hij ziet allemaal positieve dingen.
De pillen dat die pakt wil ik ook hoor amai straffe boel

Laatst bewerkt:
Over die Onona wordt er niet veel gezegd…die vond ik zo slecht nog niet invallen!! Geef die jongen de volgende matchen maar een kans, dat is de toekomst en heeft een uniek profiel!

Witsel kan toch niet meer mee op het middenveld. Dat Martinez hem is uittest op boyata zijn plaats maar dat zal wss wel niet gebeuren…

Geen goede match, maar we zagen het eigenlijk allemaal wel aankomen. Dat moeten we toegeven. Weinig sfeer, weinig muziek, derby van de lage goesting, het seizoen is lang geweest, enzovoort dat gepraat. Seizoen is lang geweest is trouwens geen excuus, dat geldt ook voor de Nederlanders, en er zijn wel wat Belgen hebben juist geen goed seizoen achter de rug. Alleen begrijp ik niet waarom we voor diezelfde voorspelbare elf/opstelling kiezen. Het ontbreekt aan creativiteit en oplossingen op dat vlak. Verder ontbreekt het aan grinta, wilskracht, discipline, tactiek en veel meer dynamiek nodig. Het is allemaal lui, nonchalant, onvoorspelbaar, saai, slaapverwekkend en vooral inspiratieloos.

Onze concurrenten doen het wel niet veel beter. Kroatië 3-0 thuis verloren tegen Oostenrijk (met een hippe Duitse coach) en Marokko 3-0 verloren tegen de Amerikanen. Frankrijk trouwens ook 1-2 verloren tegen Denemarken thuis.

Zoiets straalt onvermijdelijk ook af op zijn ploegmaats om met zo'n zuurpruim te moeten spelen.
Nu het heeft allemaal weinig belang; behoudens een paar gigantische mirakels gaat deze ploeg met deze trainer nooit geen halve prijs meer pakken.
vind ik toch ook , als Kevin geen zin heeft om te sjotten laat je hem beter thuis . Laat de jongens spelen die willen spelen , met ongemotiveerde grootverdieners ben je niks in deze Nations League 4daagse.

Blij dat ik de match niet gezien heb ... en dan nog tegen Nederland, extra zuur...

Ik verwacht een antwoord tegen Polen! :unsure:

Dat het een lang seizoen was maakt gewoon geen reet uit als excuus. Nederland staat daar toch ook met een bende spelers die tot het gaatje moesten gaan? Maar die stonden er wel als ploeg, met een systeem dat werkt. We zijn echt afgemaakt alsof we een dwergstaat waren, het kon véél erger zijn. We hebben zelf amper 2-3 echte kansen kunnen creëren.

En gewoon weer exact dezelfde problemen. Weer exact dezelfde zwakke schakels met domme fouten, exact dezelfde slechte wissels, dezelfde domme praatjes na de match. Het was echt een zielig vertoon.

Draai het of keer het , paar goals hadden er niet ingegaan tegen Courtois .
De Bruyne had al gene zak goesting , Lukaku al na 15 min eruit , Frenkie de Jong die elke keer Vanakent eruitdraait ( feitelijk heel het middenveld)
Een verdediging die dan nog meehelpt

Martinez die zegt dat we dit nodig hadden :ROFLMAO: man man ben je niet beschaamd om zoiets te zeggen na zo'n vertoning...

"We speelden niet om te winnen, maar voor het WK". Ja, als dat als bondscoach uw mentaliteit is tegen Nederland, heb je toch ook na al die jaren nog geen enkele feeling met het land. Nu, dat wisten we al, gezien hij nog steeds weigert om minstens 1 van de landstalen te leren, maar bon.
Zou hij zijn eigen praatjes nog geloven eigenlijk? Een gouden generatie verloren door 1 coach, die om een of andere vage reden nooit in vraag gesteld wordt bij de bond of zelfs de pers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan