De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ipv deze wedstrijden te gebruiken om die bende oudjes "minuten te geven voor hun ritme", probeer mss eens eindelijk de jeugd, hun vervangers, in te passen. En stel spelers op die wel een goed seizoen hebben gedraaid. Of idd, wel goesting hebben in deze matchen.

Te triestig hoe Martinez gewoon blijft rekenen op dezelfde spelers die al lang afgeschreven zijn. Het WK 2030 zou hij ook nog spelen met Witsel, Hazard, Toby en Vertonghen in de ploeg.

Te triestig hoe Martinez gewoon blijft rekenen op dezelfde spelers die al lang afgeschreven zijn. Het WK 2030 zou hij ook nog spelen met Witsel, Hazard, Toby en Vertonghen in de ploeg.

Ik ga zeker mee dat Martinez te conservatief is. Maar hij is gisteren wel gestart met Castagne en Vanaken, Onana is gedebuteerd en Trossard kwam er - noodgedwongen - vroeg bij.

Dus die eerste zin gaat wat mij betreft niet helemaal op. Te meer omdat het een derby is en het dan extra arrogant/jammer zou zijn mochten we niet starten met de usual suspects. Het was een match met inzet, tegen een buur, ik denk niet dat de pers er mee zou kunnen lachen als hij dan zou starten met een "B-ploeg".

Draai het of keer het , paar goals hadden er niet ingegaan tegen Courtois .
De Bruyne had al gene zak goesting , Lukaku al na 15 min eruit , Frenkie de Jong die elke keer Vanakent eruitdraait ( feitelijk heel het middenveld)
Een verdediging die dan nog meehelpt
Eerlijk gezegd : Kan je het hem kwalijk nemen? De opstelling was ruk vanaf het begin, Boyata ging al meteen aan het flateren, de simpelste combinaties gingen de mist in vanaf het begin en nergens op heel het veld viel een bal af te geven. En gewoon hetzelfde liedje als alle voorgaande matchen van enig niveau. Zonder enig besef van de coach blijkbaar. En daarom geef je twee weken vakantie op?

Draai het of keer het , paar goals hadden er niet ingegaan tegen Courtois .
De Bruyne had al gene zak goesting , Lukaku al na 15 min eruit , Frenkie de Jong die elke keer Vanakent eruitdraait ( feitelijk heel het middenveld)
Een verdediging die dan nog meehelpt
Ja het zal aan de keeper gelegen hebben :sarcastic:

Schandelijke vertoning gisteren van de volledige ploeg en vooral Boyata. Hopelijk betert het nog.
Zou hij zijn eigen praatjes nog geloven eigenlijk? Een gouden generatie verloren door 1 coach, die om een of andere vage reden nooit in vraag gesteld wordt bij de bond of zelfs de pers.
Twee coaches eigenlijk, en dat brons op het WK was ook niet slecht maar ja men kon hopen op meer...
Het zal voor een volgende keer zijn, wie weet maken we dat nog mee.

Ja het zal aan de keeper gelegen hebben :sarcastic:
ge kunt al zowizo ne goal op zen conto schrijven , de bal die hij moet pakken of gewoon weg boksen en niet in de voeten van ne hollander duwen , ik zeg niet alle goals , maar met Courtois in de goal zou ik die goals is willen zien .

ge kunt al zowizo ne goal op zen conto schrijven , de bal die hij moet pakken of gewoon weg boksen en niet in de voeten van ne hollander duwen , ik zeg niet alle goals , maar met Courtois in de goal zou ik die goals is willen zien .
Met Courtois in de goal waren we ook verloren. Laten we niet doen alsof Mignolet een ramp van een match heeft gekeept.

Maar daar gaat het hem trouwens ook niet om voor de meesten denk ik. Die keepers zijn eigenlijk het minste van mijn zorgen. Courtois zal er wel staan tegen het WK, en Mignolet is zeker geen slechte backup.

Het feit dat het gewoon weeral hetzelfde liedje was is het probleem: geen enkele creativiteit in het systeem, Martinez die denkt dat onze verdediging nog steeds 25 is in plaats van de bijna pensioengerechtigde leeftijd die ze nu hebben, wissels die nergens op slaan, spelers die ofwel blijkbaar niet weten wat ze moeten doen ofwel meer flateren dan iets anders, spelers die gewoon duidelijk geen zin hebben (wat ik enorm ergerlijk vond persoonlijk; je speelt nog altijd wel de derby voor je land), ...

Had Courtois daar nu gestaan en enkele wereldreddingen gedaan dan had dat weinig veranderd aan de problemen, en zelfs ALS die er voor had gezorgd dat het bij een gelijkspel bleef (wat ik al niet geloof; de Belgen speelden gewoon te slecht) dan nog: je kan op een WK niet blijven hopen dat je doelman met mirakels komt om je systematisch falen te verdoezelen.

Ik vraag me nog steeds af waarom hij Lukaku niet wisselde voor Batshuayi. Onbegrijpelijk.
Ik dacht dat dit kwam door De Bruyne. Die had zijn coachingsdiploma toch gehaald ondertussen, niet ?

De bruyne was toch aan het overleggen met Martinez vlak voor die vervanging. En toen Lukaku die eerste keer neerging, zag je CDK, Mertens en Batsuayi aan de zijkant warmlopen.Dus leek het ook alsof 1 van hen zou inspringen. Wat toen na dat gesprek ineens Trossard werd na dat gesprek (en waar je niets zag dat die aan het warmlopen was geweest daarvoor).

Ik dacht dat dit kwam door De Bruyne. Die had zijn coachingsdiploma toch gehaald ondertussen, niet ?

De bruyne was toch aan het overleggen met Martinez vlak voor die vervanging. En toen Lukaku die eerste keer neerging, zag je CDK, Mertens en Batsuayi aan de zijkant warmlopen.Dus leek het ook alsof 1 van hen zou inspringen. Wat toen na dat gesprek ineens Trossard werd na dat gesprek (en waar je niets zag dat die aan het warmlopen was geweest daarvoor).
Geen idee, maar vond het een waardeloze beslissing. We hebben geen valse 9 in onze ploeg en het is een schande om een speler met de kwaliteiten van een KDB te gebruiken voor die positie.

Eerlijk gezegd : Kan je het hem kwalijk nemen? De opstelling was ruk vanaf het begin, Boyata ging al meteen aan het flateren, de simpelste combinaties gingen de mist in vanaf het begin en nergens op heel het veld viel een bal af te geven. En gewoon hetzelfde liedje als alle voorgaande matchen van enig niveau. Zonder enig besef van de coach blijkbaar. En daarom geef je twee weken vakantie op?
Dat mag je hem zeker kwalijk nemen, waarom niet? We gaan gewoon niet veel of zelfs geen spelers hebben van zijn niveau. Daar zal hij toch mee moeten omgaan. Ge speelt verdorie in eigen huis tegen uw rivaal waar ge sinds '96 niet meer van verloren hebt. Ja, dan mag je, neen, moet je, motivatie verwachten.

Mja wat wilt ge van DeBruyne eigenlijk ?

Dagelijkse training onder Pep en dan moet ge hier komen shotten onder Bobby die zelf al zegt "We speelden niet om te winnen" als ge al nie veel goesting hebt zal dat u ook niet motiveren + dan maakt die Hazard nog kapitein ? Op basis van wat?

Waarom dan wel ? Toch niet voor automatisme in de ploeg te krijgen hè, die ploeg die al x aantal jaar samen speelt ?
Kevin kan ook gewoon zeggen "Trek uw plan, ik kom niet, geef iemand anders een kans". Maar dan is hij een rotverwende snotaap die zich veel meent omdat hij wat tegen een balletje kan trappen..

Ge moogt me ook Martinez zijn uitleg eens verklaren "Nu zien we onze zwakke punten en zaken waaraan we moeten werken"
Die punten zijn al wel een hele tijd zichtbaar en ge werkt er niet aan, en nu is het ook gewoon te laat om nog met andere dingen te gaan experimenteren, zoveel tijd/matchen zijn nietmeer tot het WK

De praatjes van Martinez kan ik al lang niet meer aanhoren , dit wordt nog een prettige Nations League .. ,

Waarom Hazard kapitein is , dat is toch ook nog 1 van die mysteries waar maar geen deftige verklaring voor te vinden is , echt de persoon die een hele ploeg kan meestuwen .

Het grootste nadeel van onse vedetten , ze komen bij de Rode Duivels over als ongemotiveerde overbetaalde spelers die er eigl weinig zin in hebben . Maar goed af en toe een flits en het is ze vergeven .

Ik ga zeker mee dat Martinez te conservatief is. Maar hij is gisteren wel gestart met Castagne en Vanaken, Onana is gedebuteerd en Trossard kwam er - noodgedwongen - vroeg bij.

Dus die eerste zin gaat wat mij betreft niet helemaal op. Te meer omdat het een derby is en het dan extra arrogant/jammer zou zijn mochten we niet starten met de usual suspects. Het was een match met inzet, tegen een buur, ik denk niet dat de pers er mee zou kunnen lachen als hij dan zou starten met een "B-ploeg".
Castagne is gewoon een no brainer, zowat de beste back die we hebben.

Vanaken is gewoon onnodig. Als Club supporter kan ik gerust toegeven dat hij gewoon tekort komt voor de RD's en gezien zijn leeftijd kan je hem onmogelijk als wissel voor de toekomst zien. Als back up kan hij nog best dienen, maar meer ook niet.

Er staat imo genoeg in de wachtkamer dat eindelijk eens een deftige kans verdient. Saelemaekers, Trossard, Tielemans, Theate, CDK,... zijn de toekomst van de nationale ploeg. Gebruik die dan ook, ipv ze enkel te gebruiken als lapmiddel en opvulsel. Een Carrasco die nog steeds niet als certitude wordt gezien, of een Januzaj, horen meer in de ploeg dan Hazard, die dan nog de kapiteinsband aangemeten krijgt, god weet waarom.

Castagne is gewoon een no brainer, zowat de beste back die we hebben.

Vanaken is gewoon onnodig. Als Club supporter kan ik gerust toegeven dat hij gewoon tekort komt voor de RD's en gezien zijn leeftijd kan je hem onmogelijk als wissel voor de toekomst zien. Als back up kan hij nog best dienen, maar meer ook niet.

Er staat imo genoeg in de wachtkamer dat eindelijk eens een deftige kans verdient. Saelemaekers, Trossard, Tielemans, Theate, CDK,... zijn de toekomst van de nationale ploeg. Gebruik die dan ook, ipv ze enkel te gebruiken als lapmiddel en opvulsel. Een Carrasco die nog steeds niet als certitude wordt gezien, of een Januzaj, horen meer in de ploeg dan Hazard, die dan nog de kapiteinsband aangemeten krijgt, god weet waarom.
Ksnap al het gezever ni over dien kapiteinsband ... Hazard was kapitein.
Denkte nu echt dat daar ene slechtgezind bij loopt omdat hij den band niet krijgt ?

De Bruyne speelde dit seizoen meermaals als valse 9 onder Pep. Dat is niet iets dat uit de lucht kwam vallen.

tbh, als hij met allemaal youngster was gestart, en even hard verloren had, was het nu van "de opvolging is er niet", wat je ook vaak genoeg hoort.
Het grootste nadeel van onse vedetten , ze komen bij de Rode Duivels over als ongemotiveerde overbetaalde spelers die er eigl weinig zin in hebben . Maar goed af en toe een flits en het is ze vergeven .
dat had De Bruyne ook letterlijk gezegd he: dit zijn voor hem overbodige matchen.
en dat blijven het ook. Ge moogt dit nooit verliezen, en zeker met zo'n cijfers niet, maar liever nu als op het WK.

Ksnap al het gezever ni over dien kapiteinsband ... Hazard was kapitein.
Denkte nu echt dat daar ene slechtgezind bij loopt omdat hij den band niet krijgt ?
Dus ge snapt niet dat de kapitein van een ploeg best ook degene is met veel invloed, mentaliteit, leiderscapaciteit,... en bij voorkeur dan ook nog eens in vorm is? :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan