Avondland
Well-known member
Eerste aflevering van De Rugzak gezien en het voelt allemaal wel wat geforceerd-emotioneel aan. Dat kokergedoe is niet spontaan en gunt iedere BV af en toe een emotioneel bleitmomentje. Wel mooie beelden en geeft goesting om zelf de Kilimanjaro op de bucketlist te zetten. Maar ja, ook hier weer: er is een overaanbod aan emo-BV-programma's. Ik kijk er dan naar omdat het over reizen naar verre landen gaat en dat wil ik ook (nog eens) graag doen. Maar tegelijk vind ik het ergerlijk dat het weer een BV circlejerk is.
Dat ze betaald worden voor zo'n reizen te doen kan me eigenlijk niet veel schelen. Ik zou het ook doen als ze me het aanbieden. Maar helaas ga ik niet spontaan een mail krijgen of ik een luxetrekking (want dat is het wel duidelijk) naar de Kilimanjaro wil doen op kosten van de VRT. Dan maar de nieuwjaarsdrink van de werkgever in Sint-Niklaas godbetert.
Dat ze betaald worden voor zo'n reizen te doen kan me eigenlijk niet veel schelen. Ik zou het ook doen als ze me het aanbieden. Maar helaas ga ik niet spontaan een mail krijgen of ik een luxetrekking (want dat is het wel duidelijk) naar de Kilimanjaro wil doen op kosten van de VRT. Dan maar de nieuwjaarsdrink van de werkgever in Sint-Niklaas godbetert.

. Ok dat is hun job maar dan nog...

Velen zouden het heel graag zelf in hun ééntje doen en alles dragen en zelf hun eten maken maar het mag gewoon niet
Gewoon één commerciële bedoeling heel die Kilimanjaro maar los ervan wel de moeite om es één keer te doen.