De SUPER SEO grote verkiezing

GETHEZ

Well-known member
Ahum, aangezien onze huis SEO, wiens naam jullie allemaal kennen, het nogal hoog in zijnen bol heeft gekregen met een levenslange titel van SEO van zwam is het tijd om hier een superior te verkiezen, met als titel SUPER SEO.

De huidige SEO zal dan als voetmatje kunnen fungeren voor de nieuwe SUPER SEO. Dit was te verwachten wanneer je iemand levenslang een titel toekent. Ze worden zelfzuchtzaam en denken enkel aan die evenaar die door hun aars loopt.

Tijd om hier paal en perk aan te stellen me dunkt. Getekend, niet uw afvallige ere zwamlid, maar eerder uw visionair ere zwamlid RD. Het napoleon complex moet hier een halt worden toegeroepen.

Ik doe dit in het belang van iedereen die zwam een warm hart toedraagt... Fijne feesten en goede verkiezing alvast...

Ik lees in de comments wel hoe we dit zullen bewerkstelligen. Happy hunting!!!

Ahum, aangezien onze huis SEO, wiens naam jullie allemaal kennen, het nogal hoog in zijnen bol heeft gekregen met een levenslange titel van SEO van zwam is het tijd om hier een superior te verkiezen, met als titel SUPER SEO.

De huidige SEO zal dan als voetmatje kunnen fungeren voor de nieuwe SUPER SEO. Dit was te verwachten wanneer je iemand levenslang een titel toekent. Ze worden zelfzuchtzaam en denken enkel aan die evenaar die door hun aars loopt.

Tijd om hier paal en perk aan te stellen me dunkt. Getekend, niet uw afvallige ere zwamlid, maar eerder uw visionair ere zwamlid RD. Het napoleon complex moet hier een halt worden toegeroepen.

Ik doe dit in het belang van iedereen die zwam een warm hart toedraagt... Fijne feesten en goede verkiezing alvast...

Ik lees in de comments wel hoe we dit zullen bewerkstelligen. Happy hunting!!!
Gij zijt verbannen naar Economie en Werk. Bij afwezigheid van de organisator van de SUPER SEO verkiezing wordt deze voorgoed geannuleerd.

Verbitterdheid over het verlies van mevrouw Taton is geen rede voor een staatsgreep.

Jullie SEO Imperius Julianius Winnfieldius

Laatst bewerkt:
Ik stel een standrechtelijke executie voor, gevolgd door de verwerking van het stoffelijk overschot tot zwamworstjes dewelke zullen worden verorberd op het kerstfeestje van de mods.

Ik stel een standrechtelijke executie voor, gevolgd door de verwerking van het stoffelijk overschot tot zwamworstjes dewelke zullen worden verorberd op het kerstfeestje van de mods.
Deze worden wel aan mevrouw Taton gegeven als vorm van barmhartigheid. Maar inderdaad verbanning werkt niet dus moeten de grote middelen gebruikt worden.

De executie wordt uitgevoerd via muziektherapie: de tonen van Metejoor, Berre, Niels Destadsbader, Maksim en Francisco Shuster zullen in een echokamer worden afgespeeld tot hij het begeeft. We starten met “Dit is wat mijn mama zei” en glijden daarna verder in de hel af tot hij erbij neervalt

Terug
Bovenaan