GETHEZ
Well-known member
Wederom een voorbeeld van toxic leiderschap...Celine is voor de SEO.
De Ruigen krijgt zuster Van Rossem. Of het de zus van Joris of van Jean Pierre is laat ik in het midden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wederom een voorbeeld van toxic leiderschap...Celine is voor de SEO.
De Ruigen krijgt zuster Van Rossem. Of het de zus van Joris of van Jean Pierre is laat ik in het midden.
Gij hebt hoogverraad gepleegd ge kunt al blij zijn dat ik afzie van de executieWederom een voorbeeld van toxic leiderschap...
![]()
Zus van... valt mee.Wederom een voorbeeld van toxic leiderschap...
![]()
Neer merciGe had ook de influencer van het jaar kunnen krijgen.
Nee Mercie.Neer merci
Ik wou het nog subtiel houden he slimmeNee Mercie.
Gemiste kans toch wel.
FtfyIk wou het nog subtiel houden he slumme
Subtiliteit op dit forum is hetzelfde als zeggen dat Metejoor een goede zanger is.Ik wou het nog subtiel houden he slimme
Rustig zijn straf is voor morgenSubtiliteit op dit forum is hetzelfde als zeggen dat Metejoor een goede zanger is.
@Ruigen Das : hoe zit het met Celine intussen?
De gunfactor naar jou is wel hoger dan voor Metejoor, dat dan weer wel.
Ga je Celine Dion laten spelen om hem te kwellen?Rustig zijn straf is voor morgen
Kate Ryan met aangepaste versie van je t’adore.Ga je Celine Dion laten spelen om hem te kwellen?
Of Axelle Red, met "je tatons", daar kan em ook niet meer tegen.
Dat ze hem maar een kniezwengel geeft onder zijn sjokedijzen.Kate Ryan met aangepaste versie van je t’adore.
Je taton,…
Yes plzDat ze hem maar een kniezwengel geeft onder zijn sjokedijzen.
Winnen he ruigen, dan verwijst “dit is wat mijn mama zei” naar zijn eulogieYes plz
Dus den Ruigen een dzoef in zijn sjokedijzen en jij weg met Celine?Winnen he ruigen, dan verwijst “dit is wat mijn mama zei” naar zijn eulogie
Gij hebt Julie en iedereen content he?Dus den Ruigen een dzoef in zijn sjokedijzen en jij weg met Celine?
Ieder zijn goesting.
Gij Celine, ik Julie, Ruigen sjokedijzen.Gij hebt Julie en iedereen content he?
Dat weten we, hoor. Gij en Julie dat wordt nooit, never, nunca iets.Me Julie, nunca, never, nooit!!!
De ruigen mag na zijn coup al content zijn dat ik hem de kans geef op een gladiatoren gevechten tegen meneer Van Rossem.Dat weten we, hoor. Gij en Julie dat wordt nooit, never, nunca iets.
Mercie om het even te bevestigen.