De SUPER SEO grote verkiezing

Dus ik had een zwamvoorstel ingediend dat @Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield binnen de 14 dagen moest reageren op een aangetekend schrijven dat hem werd verstuurd, op 8 januari. Indien hier niet op zou gereageerd worden binnen de vooropgestelde termijn zou hij zijn SEO status verliezen...

Spijtig genoeg werd er geen verzet aangetekend. Bij deze verklaar ik @Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield SEO af.

Hoe wordt de nieuwe SEO verkozen aldus? En zal dit bij een pool party zijn, met schoon vrouwelijk BG volk?

Ik hoor graag jullie suggesties...

Ahja, hoe doen we de super SEO dan ? Mag dat op dezelfde pool party zijn, of doen we er gewoon 2 na elkaar...

Laatste optie lijkt me het beste

Hoe we het precies doen, lijkt me ook af te hangen van hoe het gezicht van de nieuwe SEO er uit ziet.
Die moet eerst verkozen worden eh. Ge kunt toch vantevoren geen verkiezing houden en daarmee rekening houden wie het zal zijn? De kip en het ei enzo... Ik stel dus voor een super chille pool party met booze en veel vrouwelijk schoon.

Of zegt ge al dit omdat ge het vrouwelijk schoon voor uzelf wilt houden?

#amiright?

Dus eerst pool party 1, en daarna zien we wel

Edit, uw bekommernis, tgaat hier MAAR over nen SEO eh, versus een super SEO koud (klein) bier...

Ruigen bij gebrek aan toiletpapier heeft Julie u aangetekend schrijven aan haar geveegd. Ge moet niet proberen mijn positie in te nemen die is voor het leven, ook de super-SEO functie is van mij want er kan maar 1 leider zijn. Vanuit Portugal heb ik u coup d’etat alvast gestopt door u medestanders te vergiftigen met slechte pasteis de nata en rotte kabeljauw.

Ahja, hoe doen we de super SEO dan ? Mag dat op dezelfde pool party zijn
Er zijn twee opties:

optie A: Wie het meeste zwamworsten kan verorberen in 1 minuut wordt SEO.

optie B: Wie het langste zwamworstje heeft wordt SEO.

Beiden kunnen zonder probleem op de poolparty georganiseerd worden.

Volgens artikel 46 paragraaf 69 bis zijn Ruben Van Gucht en Stijn Baert uitgesloten van deelname aan de verkiezing. Ex-SEO's kunnen niet opnieuw deelnemen.

Ruigen bij gebrek aan toiletpapier heeft Julie u aangetekend schrijven aan haar geveegd. Ge moet niet proberen mijn positie in te nemen die is voor het leven, ook de super-SEO functie is van mij want er kan maar 1 leider zijn. Vanuit Portugal heb ik u coup d’etat alvast gestopt door u medestanders te vergiftigen met slechte pasteis de nata en rotte kabeljauw.
Bij misbruik is geen enkele post For Life veilig

Terug
Bovenaan