Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waarom altijd zo edgy op alles willen u gal spuwen?
Society is nu wel e goed nummer maar het mocht inderdaad wat zakken afgelopen jaar toch ook paar keer top 10 gehaald

Shine on you crazy diamond geremixed met Mega Mindy tijdOndertussen staat hier naast De Tijdloze ook de Studio 100 kids party op
Wat een combinatie.

Dat nummer heb ik nooit begrepen![]()
Sebiet Nirvana met SpringShine on you crazy diamond geremixed met Mega Mindy tijd![]()
Smells like de trein naar OostendeSebiet Nirvana met Spring
toch een topband hoor! Zal nooit vergeten dat ik die in Luxemburg ben gaan zien in een zaaltje met amper 500 man vlak na hun eerste album. Sindsdien fan maar ik vind het sund dat ze tegenwoordig mainstage stuff geworden zijn. Intiemer ZOVEEL beter nog!Het is geen groep wat ik in de auto of thuis zou opzetten, maar in een klein zaaltje moet dat wel fantastisch zijn lijkt me.aha The War On Drugs nutoch een topband hoor! Zal nooit vergeten dat ik die in Luxemburg ben gaan zien in een zaaltje met amper 500 man vlak na hun eerste album. Sindsdien fan maar ik vind het sund dat ze tegenwoordig mainstage stuff geworden zijn. Intiemer ZOVEEL beter nog!
Ik schaam me niet om te zeggen dat ik een trouwe stemmer ben. Schitterend nummer, waar zoveel herinneringen en emoties aan verbonden zijn.Sterren komen, sterren gaan, om onbekende redenen blijft dit nummer in de top tien staan