De Tijdloze 2022

Ik schaam me niet om te zeggen dat ik een trouwe stemmer ben. Schitterend nummer, waar zoveel herinneringen en emoties aan verbonden zijn.
Het zat niet in mijn top 3 maar heel zeker wel een mooi nummer dat veel mensen aanspreekt en herrineringen oproept en dat ook al erg geliefd was voor heengaan van LDV. En dus niets om beschaamd over te zijn imo.

Inderdaad, en the chain dan? Alle, prima nummer, maar toch verre van tijdloos. Laat staan het beste wat die band heeft voortgebracht.

De StuBru stemmer, wie is hij, wat drijft hem
The Chain vind ik oprecht een heel goed nummer, al zou ik het ook niet op 1 zetten. Ongelofelijk eigenlijk wat Guardians of the Galaxy heeft gedaan voor de hernieuwde populariteit van Fleetwood Mac. Ik ben er niet rouwig om, moet ik wel zeggen.

Pearl Jam vind ik gewoon zo ... saai. Eddie Vedder heeft zo'n zagerige zangstem. Ik denk dat ik in 2007 op Werchter in slaap ben gevallen tijdens hun optreden :unsure:

Wat mensen zo in Pearl Jam en zeker in Black zien, dat blijft mij toch ook een raadsel.
Black is één van mijn alltime favoriete nummers. :eviltongue::wink:

Idem voor The Chain, zonder twijfel het beste nummer van Fleetwood Mac.

Ik was dus volledig mee met de top 2... en mijn vrouw heeft dat "saai gezaag" afgezet omdat ze het niet meer aan kon horen. :unsure:

Laatst bewerkt:
Hoezo is The Chain niet tijdloos? Ik ben misschien wat biased als long-time F1 kijker (was vroeger de intro song) en je kan discussiëren over of je het een goed of slecht nummer vindt maar een plaats in een lijst als de tijdloze verdient het toch wel.

Hoezo is The Chain niet tijdloos? Ik ben misschien wat biased als long-time F1 kijker (was vroeger de intro song) en je kan discussiëren over of je het een goed of slecht nummer vindt maar een plaats in een lijst als de tijdloze verdient het toch wel.
Ik ben ook wel blij met de erkenning dat het krijgt, vroeger werd het toch nooit aanzien als het beste Fleetwood Mac nummer, nu blijkbaar door velen, terecht, toch wel.

Queen verovert opnieuw eerste plaats in Radio2 Top2000, ‘Goeiemorgen, morgen’ van Nicole en Hugo stijgt aanzienlijk

Misschien moeten we hier volgend jaar eens aan denken, voor we gaan klagen over De Tijdloze :unsure:

Queen verovert opnieuw eerste plaats in Radio2 Top2000, ‘Goeiemorgen, morgen’ van Nicole en Hugo stijgt aanzienlijk

Misschien moeten we hier volgend jaar eens aan denken, voor we gaan klagen over De Tijdloze :unsure:
Als je die lijst opzet en goed luistert hoor je tussen de nummers door de valse tanden op de grond vallen

Wie heeft er al gestemd op de Tijdloze Album 500 van VRTMax?

Link

Hieronder mijn lijst.

1. Radiohead - OK Computer
2. Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly
3. The National - Trouble Will Find Me
4. Fiona Apple - Fetch The Bolt Cutters
5. Sigur Rós - Ágætis byrjun

Ik heb het wat toegankelijk gehouden, verwacht wel niet veel van de resultaten :p

8cfc84d7-9deb-4765-8856-3c58326c6575.jpg

Ik heb het wat toegankelijk gehouden, verwacht wel niet veel van de resultaten :p

8cfc84d7-9deb-4765-8856-3c58326c6575.jpg
Uiteindelijk heeft iedereen wel minstens 20 albums die in een top 5 kunnen. :p Ik ben ook voor de grootste kanshebbers van m'n top zoveel gegaan met 1 album per artiest.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan