De Tijdloze 2025

Wat wel echt jammer is, is dat Dopesmoker zelfs niet ergens in de lijst staat. :( Hoeveel stemmen zou een nummer nodig hebben om in die top 2000 te geraken?

Misschien moeten we collectief de VRT eens mailen met de vraag op de hoeveelste plaats Dopesmoker is beland.

Conspiracy me denkt stiekem dat de nummers die niet op voorhand selecteerbaar zijn niet deftig meegenomen worden.

Wat wel echt jammer is, is dat Dopesmoker zelfs niet ergens in de lijst staat. :( Hoeveel stemmen zou een nummer nodig hebben om in die top 2000 te geraken?

Misschien moeten we collectief de VRT eens mailen met de vraag op de hoeveelste plaats Dopesmoker is beland.

Conspiracy me denkt stiekem dat de nummers die niet op voorhand selecteerbaar zijn niet deftig meegenomen worden.

Ik ben er vrij zeker van dat de democratische principes niet van tel zijn als het op de tijdloze aan komt.

Ik weet niet hoeveel mensen er dezer dagen stemmen maar vroeger had je echt niet zo heel veel stemmen nodig om hoog te scoren, volgens mij hebben ze ooit eens Eddy Wally stemmers uit de tijdloze geweerd na een redelijk succesvolle facebookpagina.

Ik ben er vrij zeker van dat de democratische principes niet van tel zijn als het op de tijdloze aan komt.

Ik weet niet hoeveel mensen er dezer dagen stemmen maar vroeger had je echt niet zo heel veel stemmen nodig om hoog te scoren, volgens mij hebben ze ooit eens Eddy Wally stemmers uit de tijdloze geweerd na een redelijk succesvolle facebookpagina.
#releasedetijdlozefiles

Er heeft ooit een groep opgeroepen om allemaal op “er staat een paard in de gang” te stemmen. Dat was wel nog in de tijd van de gele briefkaarten en die stemmen zijn toen geweerd.

Toen in 2017 de broer van Linde Merckpoel opriep om op Africa te stemmen is daar niet tegenin gegaan. Maar zoals we nu ook zien: zo een dingen corrigeren zichzelf. 2017 was ook het jaar van “de tietloze” toen er werd opgeroepen om op vrouwelijke artiesten te stemmen. Niet onsuccesvol maar van de artiesten die er toen zijn bijgekomen blijven nu enkel Anne Clark en Nina Simone over in de top 100.

Niet alles van dEUS is top, maar Instant Street heeft voor mij toch wel echt zijn plaats in deze lijst hoor. Ik geraak die solo nooit beu. Dat is enkel zaaddodend omdat ik dan niet kan stoppen met mee te dansen in mijn bureaustoel
En nu ik het terug hoor moet ik ook vaststellen dat het niet hun zwakste nummer is maar die solo is nu ook niet goed te noemen: datzelfde riedeltje continu en dat veel te lang. Zonder chauvinisme kom je daar ook niet mee weg denk ik dan

Terug
Bovenaan