De echte bricoleurs staan op geenen lijst en worden totaal niet gecontrolleerdEigenlijk is dat in het leven geroepen om bricoleurs er uit te halen, maar zoals gezegd als ik kijk heeft de helft van de installateurs hier geen cerga-erkenning.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De echte bricoleurs staan op geenen lijst en worden totaal niet gecontrolleerdEigenlijk is dat in het leven geroepen om bricoleurs er uit te halen, maar zoals gezegd als ik kijk heeft de helft van de installateurs hier geen cerga-erkenning.
mja ik ken de randgegevens niet van waarom 30cm, dat is al een extreme plaat tbh, dat is randje naar putten/palen, je kan 20 nemen als je je veiliger voelt. Ik roep een disclaimer op als zuiver inschatting op dit momentMijn huis staat op 30cm
Vorstrand moet dat aan 1 zijde of helemaal rond?
De ringbalk heb ik meestal gezien dat ze dat in douglas doen, maar in beton met ingegoten draadstangen is misschien wel geen slecht idee.
Blote beton gaat het hier niet worden, dan moet ge die polieren en voor zo een klein oppervlak ga ik niemand laten komen. Over het prijsverschil gaat het mij niet, eerder dat het hier geen fantastische ligging is om met stalen netten van 2x3m naar te sleuren.
Hier is de woning 16cm en de plaat was 12 bedoeld maar het graafkraantje met handige buurman -die toch niet zo handig was is gebleken (maar hulp is hulp dus we gaan niet klagen)- is het gemiddeld een plaatdikte van 16cm geworden ofzo (dubbel gewapend wel).
Waarom zo een grote ruimte? Merk je toch niets van in die acht uren dat je er met gesloten ogen ligt?Master bedroom van 50 vierkante meter: check!
Omdat ik geniet van een ruimtegevoel. Ik begrijp dat sommige mensen een slaapkamer enkel beschouwen als een ruimte waarin je slaapt, maar als je de ruimte hebt kan je die ook gebruiken als een ontspanningsruimte met bijvoorbeeld een leeshoek of een scherm hangen aan de overhangende balk om films te zien vanuit het bed.Waarom zo een grote ruimte? Merk je toch niets van in die acht uren dat je er met gesloten ogen ligt?
4 kanten vorstrand leggen, ik kijk er al naar uit (de grond is hier nogal redelijk kut om in te graven, zit vol met ijzerzandsteen)mja ik ken de randgegevens niet van waarom 30cm, dat is al een extreme plaat tbh, dat is randje naar putten/palen, je kan 20 nemen als je je veiliger voelt. Ik roep een disclaimer op als zuiver inschatting op dit momentHier is de woning 16cm en de plaat was 12 bedoeld maar het graafkraantje met handige buurman -die toch niet zo handig was is gebleken (maar hulp is hulp dus we gaan niet klagen)- is het gemiddeld een plaatdikte van 16cm geworden ofzo (dubbel gewapend wel).
Overal waar de plaat in aanraking komt met de buitenlucht, meestal 4 zijden dus voor een tuinhuis, wordt vorstneus verwacht. Er zijn er die roepen dat dit niet nodig is maar ik ging voor die 2u extra graafwerk mijn slaap niet laten achteraf, zeker niet nu ik zo alsmaar meer extremen zie in de temperatuur.
Ook geinformeerd over polieren en ook zelfde probleem gehad van niemand vinden + blijkbaar is samenstelling delicater (jij laat komen dus minder probleem, hier zelf afgedraaid). Indien er iets overkomt is vezels zeker even goed als netten..
Zijn nochtans vrij common praktijkenWat zijn dat voor gangsterpraktijken eigenlijk?![]()

Omdat het vaak voorkomt wil toch niet zeggen dat het maar normaal moet zijn..Zijn nochtans vrij common praktijken
Immens veel van die erkenningen, attesten en statussen zijn puur betalen zonder een echte kwaliteitsgarantie.
Winsol is het merk. Maar zij plaatsen ook de ramen die ze verkopen..Zijn er andere factoren dan prijs waar je rekening mee moet houden bij het selecteren van je Ramenplaatser?
Zit je bijvoorbeeld kwalitatief slechter bij een firma als windsol die dan ook nog een totaalpakket kan aanbieden van screens etc? Aangezien dat misschien geen pure ramenplaatser is?
Ik weet niet wat uwe maat u nog allemaal heeft wijsgemaakt, maar als je eens logisch nadenkt weet je toch dat dit zever is?Ivm de bijbouw.
Zijn er verplichtingen ivm muren en isolatie?
Mijne maat zei dat je verplicht was tegenwoordg om 14 snelbouw en 14 buitensteen te pakken? Mag je niet met een buitensteen van 9 werken?
Qua isolatie in de spouw, zijn daar verplichtingen voor?
Ik wil zo weinig mogelijk verliezen namelijk.