Mr.Anderson
Well-known member
Iemand een idee wat het vernieuwen van dakgoten kost? Daarmee bedoel ik het binnenwerk (wat nu in zink is). De bakken er rond kunnen hopelijk nog mee.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Effe de factuur van die van de achterbouw erbij gehaald voor 8 meter in 2024 :Iemand een idee wat het vernieuwen van dakgoten kost? Daarmee bedoel ik het binnenwerk (wat nu in zink is). De bakken er rond kunnen hopelijk nog mee.
- Verwijderen en storten van bestaande bekleding uit bakgoten
- Bekleden van bakgoten in zink natuur 0,8mm met zichtbare kraal aan buitenzijde (max. ontv. 75cm)
- Voorzien van de nodige tappen, dia 80mm, en uitzettingen
- Voorzien van de nodige afvoerbuizen in zink natuur dia 100mm met de nodige beugels en hulpstukken
€ 1.708,89
hier 18cm isolatiechape/thermomix op gelijkvloersVloerisolatie bij renovatie/nieuwbouw, wat is in België tegenwoordig de standaard? Nog gespoten PUR? Isolatiechape/thermomix?
Als ik die R waarden bekijk dan lijkt mij van die isolatiechape qua isolatie toch wel inferieur tenzij ge een enorme opbouwhoogte voorziet?
Had ergens op een Nederlands forum laten vallen dat wij voor onze renovatie voor PUR hadden gekozen, het kot was te klein. Dat is daar blijkbaar niet zo courant als hier.
Dikke merci! Voor 35 meter zal 't nog kostelijk worden zo te zien.Effe de factuur van die van de achterbouw erbij gehaald voor 8 meter in 2024 :
Typisch.EPC-labelpremie: 1.000 extra als je aan de ventilatie-eisen voldoet.
Maar uitzondering: niet als uw verbouwing als een IER kwalificeert. Hoe zelfs? Te goed verbouwd = minder premie.
Ik kan geen prijs geven maar geef misschien wat meer info. Manueel of met motor? Een schuifpoort of een die open zwaait?Zijn hier mensen die een gedacht hebben wat een aluminium enkele poort kost van 2450 op 1800 (inclusief paal)? Gepoedercoat in ral 9005.
Heb een offerte gekregen en viel bijna van mijn stoel. Het is heel duur ofwel was de prijs in mijn hoofd onrealistisch...
* Hoogte:1.60m.(zijkant:van grond tot top)
* Breedte:2.90m.
* Materiaalbeschrijving:
. Kaderprofielen:stalen kokers 80x40x3mm.
. Verstevigingen:stalen kokers 60x20x2mm.
. Horizontale profielen:stalen kokers 60x20x2mm.,
. afstand ongeveer 2cm.,
. in het kader gelast.
. Inclusief klink, eurocylinderslot en grondgrendels
. Inclusief 2 steunpalen
. Inclusief funderingen
. Gegalvaniseerd OF gemetalliseerd
. Gepoederlakt in RAL-kleur naar keuze
Manueel enkele draaipoort.
Ik heb een offerte gekregen van verschillende modellen tussen 4500 en 6500€ btw exclusief...
Ik had een 2000-3000€ in gedachten.
Maar goed, ik kan daar uiteraard naast zitten en mijn beeld over poorten wat moeten bijschaven.
De funderingen van de poort moeten al gegoten worden alvorens we de oprit en zijpaden rond het huis aanleggen of het is achteraf breekwerk.
Edit:
Voorbeeld van welk model ons voorkeur krijgt.
![]()
Ja altijd excl btw helaas.Amai ik verschiet wel van die prijzen!
En 4-5K btw exclusief?
Lijkt me toch redelijk onder verborgen gebreken te vallen? Kosten te verhalen op de verkoper?Appartement gekocht uit jaren 60 maar nu blijkt er in die vloeren asbest te zitten.