Hier met een Paslode FN1665.2 op een 10bar compressor en T16-50 bradsen geen probleem, maar da's wel op thermowood.Heb nog geen hardhout gedaan, dit was gewoon tuinhout op gedrenkt grenen geschoten.
Staat de schietdiepte juist afgesteld?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier met een Paslode FN1665.2 op een 10bar compressor en T16-50 bradsen geen probleem, maar da's wel op thermowood.Heb nog geen hardhout gedaan, dit was gewoon tuinhout op gedrenkt grenen geschoten.
Ik vermoed van wel, want 95% van de nagelkes gaan er goed in.Hier met een Paslode FN1665.2 op een 10bar compressor en T16-50 bradsen geen probleem, maar da's wel op thermowood.
Staat de schietdiepte juist afgesteld?
Ik vermoed van wel, want 95% van de nagelkes gaan er goed in.
Hier en daar blijft er gewoon eentje een paar mm uitsteken. Ik vermoed als ie ergens een knoop in het hout raak of zo.
Compressor en tacker van mijn pa, maar zelfde hier, 10 bar en die slaat ook heel snel terug aan, nooit problemen met te weinig druk.Mijn compressor staat zo ingesteld om zoveel mogelijk druk te maken (10bar) en slaat op 8 bar al terug aan (wat voor een grote nagelschieter al bijna te weinig is). Dan gebruik ik een drukregelaar die is ingesteld op in u geval 8bar voor mijn tacker op aan te sluiten. waardoor ik er maar 8 bar op heb.
Ik had gewoon een afdekkader gekocht voor een zekeringskast, de goedkoopste die ik kon vinden die de juiste maat had. De uitsteeksels afgeslepen aan de achterkant en dat op de muur bevestigd. een primer erover en wit geverfd.Om een eletriciteits meter te verbergen in de muur, ben ik zoek naar zoiets. Die gaatjes hoeven zelf niet. Maar dus een frame met een duur. Iemand een idee?
Huis gekocht waarbij in de toekomst vloer zal moeten uitgebroken worden (ligt op zavel) en alles opnieuw zal opgebouwd worden in combinatie met vloerverwarming.
Iemand enig idee hoelang je dan geen gebruik kan maken van de benedenverdieping?
Best door een totaalaannemer laten doen of verschillende aannemers? Bedoeling is om het meeste uit te besteden
Kunt ge dat ergens apart vinden? Online? Thanks!Ik had gewoon een afdekkader gekocht voor een zekeringskast, de goedkoopste die ik kon vinden die de juiste maat had. De uitsteeksels afgeslepen aan de achterkant en dat op de muur bevestigd. een primer erover en wit geverfd.
Natuurlijk, als je op "afdekkader" even een zoekopdracht doet kan je ze vinden bij gigatek en zelektro. Als je een btw nummer hebt kan je ook eens kijken op cebeo. Ik heb deze destijds gekocht: https://gigatek.be/nl/abb-vynckier-afdekkader-deur-voor-3-rijen-kast--gen610207 kan wel een foto maken als je het eens wil bekijken hoe het er uitziet op de muur.Kunt ge dat ergens apart vinden? Online? Thanks!

Doe niet zo mal.Ligt het aan mij of zijn badkamermeubels met twee lavabo's schandalig duur?
Zowel bij Facq, Van Marcke als X2O zit je heel snel aan +5000 €![]()
Sorry, ik bedoelde van minstens 1meter 80 breedDoe niet zo mal.
Home - X2O
www.x2o.be
![]()
INK Unlimited badmeubelset greeploos inclusief spiegel 140cm relief grijs
Op zoek naar een INK Unlimited badmeubelset greeploos inclusief spiegel 140cm relief grijs? Bestel deze en andere INK Unlimited producten voordelig online bij Sawiday.bewww.sawiday.be
https://www.ikea.com/be/nl/p/godmor...grijs-marmerpatroon-brogrund-kraan-s49337350/ Minder dan 1000€ zelfsSorry, ik bedoelde van minstens 1meter 80 breed