is te zien hoe hard ze werken. En of je een betonplaat gaat gieten, en er leidingen in de weg zitten?
Hoe diep je uitgraaft. En hoe groot de oppervlakte is.
ik gok:
1 week uitgraven
1 week betonplaat
1 week leidingen (indien nodig)
1 week isolatie leggen
1 week vloerverwarming (leggen zelf is zelfs maar 1 dag)
1 week vloeren.
dit is allemaal met een korrel zout te nemen dus ik gok een 6-tal weken?
kan sneller, maar kan tegenvallen ook.
lijkt me moeilijk te voorspellen eigenlijk
Lijkt mij toch wat optimistisch. Wij hebben hier hetzelfde gedaan op de volledige benedenverdieping en een 6 maand elders gaan wonen.
Uitbreken vloeren en uitgraven (12 grote containers afgevoerd), incl afbraak van een grote schouw was een 3tal weken. Zat ook buitenwerk in (afvoeren, nieuwe regenputten, nieuwe leidingen dakafvoer)
Betonplaat gieten, leidingen (elec, water, afvoeren, dus alles vernieuwd), PUR spuiten en vloerverwarming was een 5-6 tal weken.
Dan chappe gieten (1 wk, gieten zelf was 1 dag, maar je moet even wachten voor je erop mag). Na een 3 tal (of 4, weet het niet meer juist) weken initiële uitdroging moest de vloerverwarming een speciale eerste opwarming procedure doorlopen (heel, heel langzame opwarming en afkoeling om de chappe niet te stressen) die zeker 3 weken duurt.
Daarna de stukadoor ook 1 week.
Dan parket leggen (bij ons was het vochtigheid niveau ok na de initiële cyclus VVW) en behandelen, nog 1 week. Alles samen zit je rond de 5 a 6 maand (sowieso zijn er verliesdagen tussenin omdat de verschillende aannemers niet altijd mooi aansluiten).