Nu ik het opnieuw lees, is het inderdaad wel erg.Idd, uw posts lezen zelden goed weg daardoor, maar nu was het toch wel erg.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu ik het opnieuw lees, is het inderdaad wel erg.Idd, uw posts lezen zelden goed weg daardoor, maar nu was het toch wel erg.

Twas vooral die ene zinNu ik het opnieuw lees, is het inderdaad wel erg.![]()
No hard feelings hoor, inhoudelijk post je nooit onzin 
Alle da zijn goei vooruitzichtenAls ik u foto zie, dan is de rode lijn u rooilijn en aan de hand van u situatie is de kans zeer groot dat u bouwlijn start aan u, voorgevel. Als de gemeente dan zegt dat je tot 15 meter diep mag bouwen, dan wilt dat zeggen van u bouwlijn.
Dus op eerste zicht ziet het er goed uit voor u.
als je stedenbouwkundige voorschriften leest en ze daar spreken over bouwdiepte gaat dat altijd vanaf u bouwlijn.

ik gebruik meestal Den Braven acrylkit anti crack. is soepel en schildert gemakkelijk overIemand ervaring met goedkopere merken (bvb huismerk Hubo) tov duurdere merken als het om sillicone / schilderskit gaat?
Ik denk mss naar inzakken, scheurtjes, elasticiteit etc ..
huismerk hubo vond ik niet zo proper om af te werken.Iemand ervaring met goedkopere merken (bvb huismerk Hubo) tov duurdere merken als het om sillicone / schilderskit gaat?
Ik denk mss naar inzakken, scheurtjes, elasticiteit etc ..
Uit nieuwsgierigheid, aangezien wij ook een aanbouw willen zetten en dezelfde opmerking kregen dat 'een architect verplicht is'. Is uw oude kennis dan ook architect? Want iemand moet de 10 jaar verantwoordelijkheid dragen dat het boeltje niet zal instorten, right?Allé ivm mjin bijbouw. Een oude kennis gevonden die technisch tekenaar is en alles kan fixen.
De volledige aanvraag incl alle plans die nodig zijn zouden ongeveer een 1500 euro zijn incl handtekening architect.
Dus nu ga ik eens op zoek naar het totaal plaatje om te zien wat het ongeveer zal kosten en heb enkele vraagjes.
De ruimte is dus 8m op 3,5m
- Voor de buitensteen moet ik zorgen dat het aan de kant van de buren wat afgewerkt is
- Beste optie hiervoor prijs/netheid?
- Voor afwerking plat dak, wat is de meest courante manier hiervoor?
- Baddingen + OSB + 20cm isolatieplaten + EPDM
- Baddingen + OSB + EPDM en 18cm isolatie langs binnen?
- Maakt dat verschil als ik mogelijks een koepel ga steken, daar ben ik nog niet over uit aangezien het toch weer veel meer werk is aan de constructie en aanzienlijk duurder zal worden. Op zich is het maar een stockage / machinekamer, heb in mijn garage zelf ook geen daglicht.
- Met wat moet je rekening houden als fundering?
- Ik heb het terras in chape en blauwsteen, dat zou ik wel behouden
- De randen moeten vermoed ik dan wel uitgegraven worden om beton te gieten voor de muren?
Alvast bedankt voor de info aan degene die zin en tijd heeft!

Uit nieuwsgierigheid, aangezien wij ook een aanbouw willen zetten en dezelfde opmerking kregen dat 'een architect verplicht is'. Is uw oude kennis dan ook architect? Want iemand moet de 10 jaar verantwoordelijkheid dragen dat het boeltje niet zal instorten, right?
Ik heb ook enkele kennissen die correct kunnen uittekenen, maar geen enkele daarvan is architect. Ik zocht dus achter een architect die het boeltje wou controleren (en er zelf geen tekenwerk in moest steken dus) maar geen enkele stond hiervoor open. Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?![]()
Is er enkel een deur achteraan of ook een raam waar nu daglicht door valt? Anders ga je die kamer(s) ook donkerder maken. Je moet die anders maar eens afplakken om te zien hoeveel verschil dat kan maken.
daar is geen raam. Enkel in het stukje berging, daar is een raam, maar daarvan is het rolluik al meer dan een jaar defect en dicht dus dat zal het verschil niet maken 
Je moet door de garage om er naar toe te gaan.