D
Deleted member 984
Guest
60cm is het absolute maximum volgens de richtlijnen (voor uw gevelbekleding dan). 40cm werd bij ons sterk aangeraden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De vraag is wie dat gaat komen controleren natuurlijk.Ja, wij hebben ook al zo terrassen en zelfs onze oprit, geen druppel daarvan gaat naar de riolering.. alles rechtstreeks en onrechtstreeks de grond in. Maar mag dus niks meer verhard waterondoorlatend bijkomen. Ik snap wel dat ze de regel toepassen om iedereen in het gareel te laten lopen maar ze zouden toch perfect es kunnen komen kijken om te zien of uw verhaal wel klopt.
Mooi, wel nog altijd geen fan van trappen zonder leuningKeuken is quasi afgewerkt. Enkel trap nog behandelen, eindlaag schilderen & hanglampen![]()

kan zijn dat iemand het opmerkt bij een verkoop natuurlijkDe vraag is wie dat gaat komen controleren natuurlijk.
Dat kan perfect zo zijn. Maar die gaat daar dan een spel van maken?kan zijn dat iemand het opmerkt bij een verkoop natuurlijk

Is een voorwaarde voor de bouwvergunning. Dus ga geen risico lopen als ze toch es een bezoekje brengen.De vraag is wie dat gaat komen controleren natuurlijk.
Goh ja, iets kopen met een gekende bouwovertreding is mss een goede reden om de prijs te drukkenDat kan perfect zo zijn. Maar die gaat daar dan een spel van maken?
Het heeft een reden waarom mensen dat “niet-doorlatend” willen maken eh![]()
Heb een appartement op het oog maar is van 1970 en er dagen wel wat serieuze kosten in de nabije toekomst.
Zo is de elektriciteit niet gekeurd (we vermoeden niet geaard) en moet de koper (ik dus, als ik het koop), dit oplossen binnen de 18 maanden.
Mijn vraag is;
wat gebeurt er als ik dit niet kan fixen in 18 maanden? Wat is het gevolg?
FAQ 2: Wat als de elektrische installatie niet op tijd conform gemaakt wordt?
Er worden geen controles uitgevoerd of boetes uitgeschreven. Om je eigen veiligheid en die van je gezinsleden te garanderen, is het toch sterk aangeraden om de nodige werken zo snel mogelijk uit te voeren. Fouten in de elektrische installatie verhogen namelijk het risico op elektrocutie of brand. Gebeurt er een incident als gevolg van defecten die je niet liet herstellen? Dan loop je bovendien het risico dat de verzekering niet tussenkomt om de kosten te dekken.
Ik ben wel ook voorstander van europees hardhout maar ze moeten ook niet gaan overdrijven he in de prijs.En tegenwoordig doen ze nogla anaal over die niet waterdoorlatende oppervlaktes, las het uitkomt kan je het nog eens afbreken ook (bv stel dat je een buur hebt die je niet kan uitstaan en dat meldt aan de gemeente).
Ik ben wel fan van zo een houten vloer, zo wat boardwalk gehalte, maar dan moet de rest van de tuin er ook wel bij passen natuurlijk.
En liefst ook wel inlands/europees hardhout, geen tropisch (bankirai ofzo))
voor 500 euro extra wil ik het milieu wel nog sparen, maar niet voor 4200 euro.Amai, das wel een serieus verschil.Ik ben wel ook voorstander van europees hardhout maar ze moeten ook niet gaan overdrijven he in de prijs.
Padoukplanken kosten me 5400 euro voor 70m², Robinia 9600 eurovoor 500 euro extra wil ik het milieu wel nog sparen, maar niet voor 4200 euro.
Er komt een handgreep tegen de muur, maar geen leuning inderdaadMooi, wel nog altijd geen fan van trappen zonder leuning![]()

ik wil niet over RWA discussieren of regels in de bouw algemeen, want dan ga ik over EPB wetgeving beginnen en hoe belachelijk het in elkaar zit en hoe belachelijk makkelijk het allemaal te omzeilen valt en dan jaag ik mij op en .. neeje stoppen, kben al bezig zeLos van creatief zijn, zolang al het water dat op mijn terras valt in eigen grond infiltreert is het resultaat toch hetzelfde ?

Eens navragen bij uw brandverzekering. Daar gebeurt in feite niks mee behalve dat uw brandverzekering niet tussenkomt indien brand ontstaan is door een probleem in uw elektriciteitskast.Heb een appartement op het oog maar is van 1970 en er dagen wel wat serieuze kosten in de nabije toekomst.
Zo is de elektriciteit niet gekeurd (we vermoeden niet geaard) en moet de koper (ik dus, als ik het koop), dit oplossen binnen de 18 maanden.
Mijn vraag is;
wat gebeurt er als ik dit niet kan fixen in 18 maanden? Wat is het gevolg?
Zat je niet op pol&actua?Lol, net nog eens een uur zitten lezen op dat forum van bouwinfo. Wat voor personen zitten daar zeg. Discussiëren over kleine details of nuanceringen, persoonlijke vetes die mij al opvallen na een korte tijd op dat forum, ...