Yannick nog de enige denk ik.
Waar ik dan weer sterk aan twijfel gezien zijn “Olivier heeft mij dat voor zijn dood meegegeven, ik moet dat eren”.
Dezelfde Olivier die ten boeke staat als de meest simpele ziel in het medialandschap.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yannick nog de enige denk ik.
Vooral denken dat ze echt gewonnen heeft, terwijl ze er eigenlijk gewoon uitgestemd is geweest. Ik had hier een zeer naar gevoel bij.Het enige wat ik kon denken was dat die Lynn een trauma voor het leven heeft. Ze kwam op mij al voor dit programma nogal labiel over, maar dat lijkt me niet bepaald verbeterd...
.Een grijze muis die wel vaak door anderen te volgen het spel heeft beïnvloed.Charlotte is toch ook echt rond.
Heeft eigenlijk niets meerwaarde gebracht en zat er altijd naast. Tot op de laatste minuut![]()
Seizoen 1 wonnen de bondgenoten ook (dankzij een sterke Niels Albert toen)Anderzijds, het feit dat de verraders de eerste maal (dacht ik) zijn verloren toont voor mij dat het misschien ook niet de sterkste lichting was.
Toen Staf zei dat ze konden kiezen om te stoppen bij 4 kandidaten of door te gaan tot 3 kandidaten had ik zoiets van "Waarom zou je stoppen bij 4?" 't Is niet dat ze meer "prijzengeld" of zoiets konden winnen door vroeger te stoppen. Er was dus letterlijk niets van meerwaarde om te stoppen bij 4 (buiten dan misschien het besparen van een trauma bij Lynn). Zelfs al waren ze unaniem quasi 99% zeker dat Francesco de verrader onder hen was, dan ga je voor die laatste 1% toch nog gewoon iemand extra eruit stemmen - just in case? Je wint met zijn allen of verliest met zijn allen. Vandaar dat Lynn op't einde ook mee"vierde" als bondgenoot, ook al was ze net daarvoor eruit gestemd.
Daarmee dat ik niet snapte waarom dat Lynn in die 2de ronde zo deed. Zoals iemand hier al zei, is toch een labiel persoon.Toen Staf zei dat ze konden kiezen om te stoppen bij 4 kandidaten of door te gaan tot 3 kandidaten had ik zoiets van "Waarom zou je stoppen bij 4?" 't Is niet dat ze meer "prijzengeld" of zoiets konden winnen door vroeger te stoppen. Er was dus letterlijk niets van meerwaarde om te stoppen bij 4 (buiten dan misschien het besparen van een trauma bij Lynn). Zelfs al waren ze unaniem quasi 99% zeker dat Francesco de verrader onder hen was, dan ga je voor die laatste 1% toch nog gewoon iemand extra eruit stemmen - just in case? Je wint met zijn allen of verliest met zijn allen. Vandaar dat Lynn op't einde ook mee"vierde" als bondgenoot, ook al was ze net daarvoor eruit gestemd.
Voor mij was heel de 2de stemronde overbodig, het was rare tv. Het spel zou moeten stoppen als alle verraders er uit zijn.Waarom dan niet in de 2de ronde zeggen van; Mannen we hebben al gewonnen in mijn ogen, dus stem mij er maar uit als er toch twijfels zijn.
Nee toch liever, het verhaal weer boven halen dat haar vader militair is en iedereen schuld gevoelens aanpraten. Om dan nadien mee in de armen te springen dat ze hebben gewonnen.