Fizmo
Active member
Had ek al meegerekend want Olivier had op Amélie gestemd waardoor je in totaal 12 stemmen had met nog 11 personen aan tafelLynn had wel een verplichte dubbele stem.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had ek al meegerekend want Olivier had op Amélie gestemd waardoor je in totaal 12 stemmen had met nog 11 personen aan tafelLynn had wel een verplichte dubbele stem.
sni ergOh sorry, had ik niet door!
Amelie Albrecht raakte dan weer een gevoelige snaar bij Olivier. Zij noemde hem ‘het lief van Omar’. “Dat was een wanhoopsdaad om mij belachelijk te maken. Ze weet dat ik haar op de hielen zit, dus ze is aan het spartelen. Ze probeert goed over te komen door humoristisch te zijn. Maar voor mij is ze iets te ver gegaan.”
![]()
Olivier Deschacht reageert op kritiek rond Omar Souidi in ‘De verraders’: “Amelie Albrecht is voor mij iets te ver gegaan”
De beste vrienden in ‘De verraders’ werden afgelopen zondag uit elkaar gehaald. Advocaat Omar Souidi (40) werd ontmaskerd door de bondgenoten en moest naar huis. Zijn kompaan Olivier Deschacht (44) blijft ietwat beteuterd achter: hij bleef Omar immers altijd steunen. Hij kreeg daarvoor kritiek...www.hln.be
Maar werkelijk, gast...
Er is niemand die dit geïnterpreteerd heeft als belachelijk maken.
Ze had kunnen zeggen: "jullie beste vrienden", maar als je gewoon bent om te zeveren, dan probeer je alles ergens wat anders te verwoorden dan wat iemand anders verwacht.
Da's de essentie van humor trouwens: reageren op een manier dat een ander niet verwacht.
Hier zat niks van spot in en al zeker niet bedoeld om hem belachelijk te maken.
Als dat al denigrerend is, dan is er echt een probleem in deze woke wereld.Sowieso is mensen aanspreken met 'tje' of 'ke' achter de naam zeer denigrerend.
Leave Oli alone!!!
In zulke situaties laat je toch best zulke dingen passeren dan er zo expliciet publiekelijk op te reageren?Maar dan inderdaad wel het normaal vinden hoe hij tegen Lynn sprak...
Hadden Amelie kunnen redden wel in deze aflevering.Het wordt nog spannend voor de verraders nu er terug een verrader uit ligt, alhoewel ze nog niet veel genoemd zijn. Het is 2 tegen 7, 6 als er gemoord wordt.
Ik zou Yannick voor de bus gooien: hij wou het eruit stemmen van Omar parkeren na zijn grote show (= extra verbanning van bondgenoot en overleg onder de verraders die nacht waar ze beslisten dat ze verraders vol in aanval gingen gaan op Omar (= Amelie én dus ook Yannick) om het vertrouwen te winnen. Yannick stemde nu ook niet op Amelie.Olivier de opperbondgenoot!
Domme zet van Amelie door niet op Elijah te stemmen. Zo zie je maar dat het spel - als je er in zit - vreemde dingen doet met je hoofd.
Olivier, Lynn, Yanick, en misschien nu ook wel Elijah en Clementine. De verraders gaan een paar van deze bondgenoten moeten vermoorden, want als er drie van hen het tot in de finale schoppen, kunnen ze alle andere twijfelgevallen naar huis stemmen en winnen. Ik zie de bondgenoten dit jaar nog wel eens winnen.