Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was net het enige wat ze kon doen om zichzelf te redden. Als Eliyha eruit was gegaan kon ze vol gaan voor het idee van geen verraders bij de vijf. En dan had ze dat "bewezen" door niet op hem te stemmen.Chloe slechte verrader. Amaai, ze stemt dan zelf ook al niet op Eliyha.

)
Als je gekeken hebt naar de voorbeschouwing
(...)
Eerlijk gezegd zouden ze dit beter niet doen …laat iedereen maar raden .![]()

Die munt was dan weer hard in het voordeel van de bondgenoten!Zou kunnen ook omdat er gezegd geweest is dat het gif traag zijn werk doet snacht’s …
Is toch wel iemand een kloot aftrekken zo juist voor de ronde tafel komen zeggen dat hem vermoord is …en dan de bondgenoten aan de tafel zelf die dat dan te weten komen …gaat grote chaos geven denk ik …dus misschien sturen ze daar inderdaad op aan .
(Is ook wel heel hard in het voordeel voor de verraders )
Daarover kan hij wel zeggen dat hij zich heeft laten overtuigen door de argumenten van de anderen om toch voor Chloe te gaan.Francesco is ongelofelijk, 60% zekerheid dat het Eliyah is maar gaat toch op Chloe.
En slaagt er dan nog in om Cloe te schrijven.
Lynn die zich ineens super verdacht gaat maken. Smullen gewoon.
)
En ik vond, volgens de beelden die we kregen te zien, toch vooral Eliyah zijn vergissing omtrent het gesprek die ie had met Omar heel verdacht en nerveus overkomen. Maar Chloe was dan weer heel de dag verdacht waardoor ik haar dan sowieso eerder die 60% had gegeven.Het zijn er 6 (heb net eens terug gekeken en geteld .)
Francesco zegt toch aan de ronde tafel dat hij zich heeft laten leiden door de groep ….
Nu is het wel ergens verdacht dat hem toch niet voor diene andere ging ondanks zijn 60% .![]()
De productie heeft haar gewezen op een mogelijkheid en ze overdreef in haar reactie voor de camera. Met wat handig knip- en plakwerk lijkt het ook nog eens heel dramatisch.Wat heeft Lynn gedaan waardoor Charlotte haar opeens verdacht vindt?

Veel grote lichten zitten er nu niet (meer) bij de bondgenoten.Toch ook vreemd dat Lynn Charlotte haar identiteit wil weten, die was toch nooit verdacht.