De Verraders S04

Is dat in een vorig seizoen niet eens effectief gebeurd?
Ja, in seizoen 2 met Bart Appeltans en Guy T'Sjoen als verraders/winnaars. Zaten nog met 4 aan tafel, en dan gestopt.
In dat geval konden ze ook wel niet meer winnen omdat er nog 2/4 verrader was. Maar ik zou ook in elk geval stemmen tot 3 overgebleven kandidaten, je weet maar nooit.

Dat die beunhaas van een Francesco zover is geraakt is echt ongelofelijk :lol: Geen enkele coherente zin, geen enkel deftig argument, alleen maar domme opmerkingen en stomme stoten, fe-no-me-naal.

Dat die beunhaas van een Francesco zover is geraakt is echt ongelofelijk :laugh: Geen enkele coherente zin, geen enkel deftig argument, alleen maar domme opmerkingen en stomme stoten, fe-no-me-naal.
Idd, en dan zijn er die zeggen dat hij het geweldig gedaan heeft om tot de finale te geraken :LOL: Meer geluk dan kunde (en onbekwame bondgenoten buiten Yannick).

In feite begon zijn rol als verrader vanaf Omar & Amélie eruit lagen. Dan moest hij uit zijn pijp komen. Maar onwaarschijnlijk hoeveel fouten die niet gemaakt heeft. In de aflevering waarin zijn stem ervoor gezorgd heeft dat Chloé eruit lag, heeft hij de ene na de andere tactische blunder begaan. Nu in deze laatste aflevering ook de ene na de andere verkeerde beslissing. Los daarvan ook gewoon stom om daar met je boekske en papiertjes te zwaaien maar niks concreet te zeggen. Dat lukt één keer maar geen twee keer. Vond het al keiraar dat de rest daar zo makkelijk in meeging. Das gewoon classic verraders gedrag. Veel zogezegd doen maar in feite 0,0 bijbrengen.

Heeft gewoon van in het begin niks bijgebracht in discussies of aan de ronde tafel om proberen de verraders te pakken. Als ge dan nog es de ene na de andere verkeerde beslissing neemt, is het vrij logisch dat de verraders niet winnen. Wist ik al voor ik de finale aflevering gezien had.

Kon Yannick in het begin niet af door zijn verwijzingen naar het leger de hele tijd. Maar hoe verder in het seizoen hoe meer ik hem kon pruimen. Fransesco, ja daar zie je de olie uitlopen uit de oren natuurlijk. Zag zichzelf wss als de master verrader.

Lynn kon op het einde toch wel weer serieus lachen ze, waarschijnlijk gewoon een emotioneel mens. Is niets mis mee en vergeet niet wat 10 dagen zo'n spel spelen met je kan doen. Het is niet zoals bij ons een uurtje tv, het is 24/7 daar.

Kon Yannick in het begin niet af door zijn verwijzingen naar het leger de hele tijd. Maar hoe verder in het seizoen hoe meer ik hem kon pruimen. Fransesco, ja daar zie je de olie uitlopen uit de oren natuurlijk. Zag zichzelf wss als de master verrader.

Lynn kon op het einde toch wel weer serieus lachen ze, waarschijnlijk gewoon een emotioneel mens. Is niets mis mee en vergeet niet wat 10 dagen zo'n spel spelen met je kan doen. Het is niet zoals bij ons een uurtje tv, het is 24/7 daar.
Volgens mij wordt het in 5 dagen opgenomen, dit door de montagefouten waar een aantal verbanningen de uittrede overdag was en sommige in de avonden.

Omar had er mogelijks langer ingezeten als hij dat groot theater niet moest opvoeren. Charlotte had ook een ander kaartje dan ze beweerde en werd niet verdacht daarna.

Zowel Amelie als Chloe hadden er in kunnen blijven als ze op Eliyah hadden gestemd, ze wisten dat hij mee verdacht was en dan kwam telkens de stemming op een gelijkspel. Bij Chloe zou de dolk de volgende ronde verdwijnen dus Eliyah eruit gaan wss.

Kun je tactisch stemmen en gewoon zeggen ik verdenk Eliyah niet maar het is hij of ik en van mezelf weet ik 100% dat ik bondgenoot ben. Daar maak je jezelf nu niet zo verdacht mee.

Dan die Fransesco... bij het ontbijt hoort hij dat Lynn verdacht is en negeert dat compleet...

Heeft de sterke band niet door tussen Yannick en Lynn...
De tunnelvisie van Yannick proberen weg te krijgen lijkt me nu ook moeilijk, had beter Yannick vermoord aangezien Clementine niet op Fransesco zou stemmen en zo al zeker was dat er een stem minder op hem ging zijn bij de raad.

Als hij 2 personen zou moeten kiezen om verdacht te maken dan pak je toch niet de opperbondgenoot die er 3 heeft buitengezet... Daar is hij letterlijk door de mand gevallen.

Lynn en Eliyah hadden beiden soms raar stemgedrag, Fransesco had zowel op Omar als Chloë gestemd in tegenstelling tot die vorigen.
Moest hij gewoon Eliyah genomen hebben ipv Yannick denk ik de kans zelfs vrij groot was de verraders wonnen aangezien Lynn ook verdacht werd.

Enorme zwakke bondgenoten en verraders dit jaar.

Volgens mij wordt het in 5 dagen opgenomen, dit door de montagefouten waar een aantal verbanningen de uittrede overdag was en sommige in de avonden.
Is dat echt? Dan is het nog zotter hoe hard sommigen er in opgaan.

Gisteren 10 minuten van de reünie gezien en Lynn begon er direct weer aan, ze kan er nog altijd niet om lachen. Dan begon Omar weer te blazen en 'k heb het afgezet.

Hij had weer commentaar over hoe hij in beeld is gebracht.
Heb ik gemist, maar ik ga de aflevering nog wel eens deftig herbekijken als ik de tijd vind.

Waar ik mij bij "Oli" wel wat aan stoorde tijdens het programma was zijn gebruik van verkleinwoorden bij het noemen van iemand zijn naam in sommige situaties. "Lynntje", "Amelietje", ... 💤 Vond dat wel kleinerend overkomen.

Heb ik gemist, maar ik ga de aflevering nog wel eens deftig herbekijken als ik de tijd vind.

Waar ik mij bij "Oli" wel wat aan stoorde tijdens het programma was zijn gebruik van verkleinwoorden bij het noemen van iemand zijn naam in sommige situaties. "Lynntje", "Amelietje", ... 💤 Vond dat wel kleinerend overkomen.
Jammer dat niemand hem repliceerde met "Olivierke", ik had zijn reactie wel eens willen zien... Maar bon, zijn reactie op "liefje van Omar" sprak al boekdelen.

Terug
Bovenaan