De Verraders S04

Vermoed dat ze het toch zullen tonen, om hem eens goed te kakken te zetten.

1765311301808.gif

Vermoed dat ze het toch zullen tonen, om hem eens goed te kakken te zetten.
Lijkt me eerder dat ze hem gewoon verbannen en dus laten lijken of het deel uitmaakt van het spel.
Zal overigens ook niet de eerste en enige keer zijn dat er personen verdwijnen waar de verraders niks aan te zeggen hebben, waar de productie dus beslist.

Lijkt me eerder dat ze hem gewoon verbannen en dus laten lijken of het deel uitmaakt van het spel.
Zal overigens ook niet de eerste en enige keer zijn dat er personen verdwijnen waar de verraders niks aan te zeggen hebben, waar de productie dus beslist.
Dan hoop ik dat hij één van de verraders is (was), dan kan het nog wél boeiende televisie opleveren.

Ik heb echt vrijwel elke versie en elk seizoen van de Verraders gezien (van Nieuw-Zeeland tot Celebrity UK) en ik moet zeggen: deze groep is echt een van de slechtste die ik ooit heb gezien. Zowel de verraders als de bondgenoten spelen zo stuitend slecht. Niet te doen.

Wel grappig dat ze een Ex militair Yannick niet vermoorden als verraders. Een ex militair kan goed lichaamstaal lezen en weten wanneer je al dan niet liegt.

Terug
Bovenaan