De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Welke leasemaatschappij is dat?
Iets met een K en een C en een B ertussen
Welke opties?
Uit fabriek: wielen, stuur, zadel en bredere banden.
Extra: tubeless zetten, verberg mijn bel en vermogensmetertrappertjes.
(Zelfs een 2e bidonhouder mag niet...)

Voordeel is dat de levering nu pas ergens in mei zal zijn (als ik een offerte erdoor krijg) en ik dus nog eerst iets aan mijn erbarmelijke conditie kan doen :D

Gek dat ze zo streng zijn.

Bij ons is de lease met Joule, die hebben quasi niks gevraagd. Enkel zo’n groot kettingslot was verplicht, nog nooit gebruikt.

Gek dat ze zo streng zijn.

Bij ons is de lease met Joule, die hebben quasi niks gevraagd. Enkel zo’n groot kettingslot was verplicht, nog nooit gebruikt.
Ja dat is enige dat voor lease verplicht is
Ze willen alleen weten wat de fiets kost en wat de opties kosten om leasebedrag te bepalen. Maar opties zijn accessoires denk ik, die zijn van u achteraf en kosten dus iets meer in lease

Het is onze bedrijfspolicy die heel streng is met uitleg 'We moeten het kunnen verantwoorden bij controle'

Was doordat zijn positie ook nog niet optimaal was en in de winter gaat het ook wat trager. Volgende week is dat weer 35 gemiddeld zonder crank zelfs.
Is dit nu allemaal vanuit afgunst? 😇

Ik heb ook al, niet vaak, een gemiddelde van +33 getrapt. En ik beschouw mezelf geenszins als getalenteerd of getraind.

Ok, @Chauffagist vermeldt nog al vaak zijn snelheid, maar so what? Mss is hij…meer dan een chauffagist?

(Niet alleen naar jou he @Str8_6 …)

Is dit nu allemaal vanuit afgunst? 😇

Ik heb ook al, niet vaak, een gemiddelde van +33 getrapt. En ik beschouw mezelf geenszins als getalenteerd of getraind.

Ok, @Chauffagist vermeldt nog al vaak zijn snelheid, maar so what? Mss is hij…meer dan een chauffagist?

(Niet alleen naar jou he @Str8_6 …)
Ik haal ook wel regelmatig dat gemiddelde, maar het is vooral de manier waarop. Een niet prof rijdt geen 33 gemiddeld alsof je gewoon wat los aan het rijden bent wat hij hier toch wel laat uitschijnen. Ik citeer: 33 gemiddeld met een aeroad wat is dat nu?

Ik haal ook wel regelmatig dat gemiddelde, maar het is vooral de manier waarop. Een niet prof rijdt geen 33 gemiddeld alsof je gewoon wat los aan het rijden bent wat hij hier toch wel laat uitschijnen. Ik citeer: 33 gemiddeld met een aeroad wat is dat nu?
Die quote moet je in de context zien, namelijk dat die fiets daar gemakkelijk moet tegen kunnen (en er dus geen stukken zouden mogen afbreken)...

Leave Chauffagist alone é zeg.

12_f0_Leave-Britney-Alone.jpg

Is bij ons via Leaseabike maar denk dat geen enkele fietswinkel er moeilijk over doet om powermeter etc. mee in de prijs van de fiets te verrekenen?
Als ik het goed heb willen ze de aparte prijs omdat accessoires na de lease van u zijn en de fiets zelf niet.
Wij volgen blijkbaar advies van KPMG maar daar ken ik helaas niemand :(

Bij ons moest je wel x-aantal dagen met die leasefiets naar uw werk komen... Zal weer iets zijn dat ze hier zelf hebben bedacht. :unsure:
Nee dat is wetgeving, anders moet je er rsz en belasting op betalen

Nu goed ik doe dat ook niet meer aangezien ik 4 dagen thuis werk en die ene kantoordag mijn rustdag is (ga wel met gewone fiets als het goed weer is)
Of je kan ook zeggen dat ik het 4 dagen doe natuurlijk :lol:

Nee dat is wetgeving, anders moet je er rsz en belasting op betalen

Nu goed ik doe dat ook niet meer aangezien ik 4 dagen thuis werk en die ene kantoordag mijn rustdag is (ga wel met gewone fiets als het goed weer is)
Of je kan ook zeggen dat ik het 4 dagen doe natuurlijk :laugh:

Ik vroeg mij ook al af hoe ze dat gaan controleren. Moet je dan een briefje tekenen waarbij je bevestigd dat je die dagen met de fiets naar het werk bent gekomen...

Ik vroeg mij ook al af hoe ze dat gaan controleren. Moet je dan een briefje tekenen waarbij je bevestigd dat je die dagen met de fiets naar het werk bent gekomen...
Verklaring op eed en fietsvergoeding.

Wel straf dat uw werkgever zo streng is. Kant lease snap ik de detailfactuur, maar kant werkgever?
Is toch onzin dat je accessoires niet zou kunnen leasen want "niet voor woon-werk".

Bij ons op het werk kan je sinds mei vorig jaar leasen met als verplichting om 15% van de tijd met je fiets te komen. Het was mooi weer en massaal werd er ingetekend en grote praat afgegaan van 'en nu kom ik dagelijks met de fiets naar het werk,...' We hebben een online platform waar we maandelijks onze fietsdagen moeten ingeven en van de 15 man die een fiets geleased hebben zijn er momenteel maar 3 die meer dan 15% van de tijd met de fiets gekomen zijn. Ik weet zonder wat ze hier gaan mee doen. 😄

Terug
Bovenaan