Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik rijd met time voor de lagere floatweerstand. De puristen willen ook niet met Shimano pedalen op een sram groep rijden bvb.Al een afspraak met mijn fietsenmaker gemaakt om (een aantal) spacers eruit te halen. Al valt het in real life wel beter mee dan op de foto.
Framemaat is een 56.
De aero drinkbushouders + drinkbussen kreeg ik er gewoon bij.
€5999 voor het geheel betaald, ik vond het een goede deal.
Is er een reden om voor een ander merk dan Shimano Ultegra SPD-SL’s te kiezen qua pedalen?
Welcome to the club!
Ik zou geen witte meer nemen, direct vuil. Bestaan er eigenlijk wel propere banen en fietspaden in België?Beide vette bakken, maar ik denk wel: “once you go white…”
Sinds mijn witte s6 kan ik alleen maar warm meer worden van witte velo’s, heel vreemd
Uiteraard dat je op wit het vuil wat meer ziet hangen, maar voor mij blijft de koersfiets voornamelijk een goedweerfiets. Het heeft is klassevol en tijdloos. Gewoon een wit frame en voor de rest zwarte componenten, simpel.Ik zou geen witte meer nemen, direct vuil. Bestaan er eigenlijk wel propere banen en fietspaden in België?
bwa ik vind dat nog wel meevallen, zoals @Airjinx zei een mat frame is een ramp. Ik had een mat rode BMC en daar zie je alles op en krijg je het er ook maar half af. Ik vervloekte dat frame.Ik zou geen witte meer nemen, direct vuil. Bestaan er eigenlijk wel propere banen en fietspaden in België?

Want op zwart zie je geen vuil?Witte roadbikes zijn gewoon mooi, dat is ook de reden dat ik wit gekozen heb. Ik denk natuurlijk aan mijn omgeving waar de wegen nooit proper zijn. De aankoop van een 2e roadbike in zwart Metallic dringt zich op...
Als iemand deze ziet passeren in het wild dan wel online: afgelopen nacht gestolen; zit momenteel wel een zeer lichtbruin stuurlint bovenaan, het stuurlint aan de drops is nog altijd zwart.De nieuwe vogel van ondergetekende.
Salsa Warbird, tweedehands overgenomen van een voortijdig stopgezette lease. Heeft een betere wielenset en vork dan de originele fiets. Heb er zelf al een carbon eeSilk zadelpen opgezet, Redshift stuurpen volgt vermoedelijk. Cassette is nog goed genoeg om kettingen te beginnen roteren.Pedalen en stuurlint moet ik nog ook eens vervangen, en wat meer beschermfolie op strategische locaties, er is nl al wat lichte lakschade. Ben er tevreden mee, zeker voor wat ik er voor betaald heb.
rijk lief gezochtHebben jullie allemaal een handel in organen of zo??
Zeer mooie nieuwe aanwinst wel![]()

Het is gewoon normaal om veel geld aan fietsen te spenderen, eens je de smaak te pakken hebt schuift de grens snel op. Ik kan dat nog een beetje temperen, maar velen kopen gewoon elk jaar een nieuwe fiets. De industrie speelt hier slim op in, door frequente updates te lanceren, zowel van modellen als componenten en klanten de mogelijkheid te bieden om de fietsen van de kampioenen te kopen.Hebben jullie allemaal een handel in organen of zo??
Zeer mooie nieuwe aanwinst wel![]()