belvedere86
Well-known member
Ik kom soms ook van die pipo's tegen. Maar hoe weet je dat het een hollander is? 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De pipo'sIk kom soms ook van die pipo's tegen. Maar hoe weet je dat het een hollander is?![]()
Belgen kunnen geen deftige webshops maken. Het is altijd een ei of een jong. Hier ook eens contact genomen met een lokale grote fietsenzaak voor een cube, waarin ik aangaf een fiets te willen kopen, zelf geen antwoord op mailtje.Wat een klote webshop is die van eyck eigenlijk. Ik heb daar nog geen 1 keer iets besteld dat er geen miserie mee was.
Helm: oei een foutje op de webshop ze is uit stock en we moeten ze opnieuw bestellen.
Wax: geen mail met bestelling. Zelf gemaild en na 4 dagen antwoord dat ze het net opgestuurd hebben.
Bril 100% krasje in, wss productiefout volgens 100% zelf. Van Van eyck geen reactie.
Nu schoenen besteld. Krijg ik weer geen mail, dus ik mail zelf. "is het geld van je rekening gegaan?" euh ja, wtf? "ja we hadden problemen met de webshop (voor de zoveelste keer dus), het komt in orde. Gisteren bevestigd ze dat ze het geld ontvangen hebben, maar de schoenen versturen hebben ze nu nog altijd niet gedaan. Had ik gisteren niet gemaild dan had ik ze nooit ontvangen. Amateurs!
Misschien stoppen met daar te bestellen dan?Wat een klote webshop is die van eyck eigenlijk. Ik heb daar nog geen 1 keer iets besteld dat er geen miserie mee was.
Helm: oei een foutje op de webshop ze is uit stock en we moeten ze opnieuw bestellen.
Wax: geen mail met bestelling. Zelf gemaild en na 4 dagen antwoord dat ze het net opgestuurd hebben.
Bril 100% krasje in, wss productiefout volgens 100% zelf. Van Van eyck geen reactie.
Nu schoenen besteld. Krijg ik weer geen mail, dus ik mail zelf. "is het geld van je rekening gegaan?" euh ja, wtf? "ja we hadden problemen met de webshop (voor de zoveelste keer dus), het komt in orde. Gisteren bevestigd ze dat ze het geld ontvangen hebben, maar de schoenen versturen hebben ze nu nog altijd niet gedaan. Had ik gisteren niet gemaild dan had ik ze nooit ontvangen. Amateurs!

Wahoo? Binnen garantie periode 3 keer gelijkaardige problemen. Heb er nu 1 van 4iiii veel beter, verbruikt wel meer batterijen.Lap mijn HS-meter is weer kaput, deze keer is de knop waarmee je hem vastklikt gewoon mee van de band gekomen![]()
Ja, is eerste keer dat ik dit voorhebWahoo? Binnen garantie periode 3 keer gelijkaardige problemen. Heb er nu 1 van 4iiii veel beter, verbruikt wel meer batterijen.
Dan moet ik al nieuwe horloge gaan kopen en daar nog eens mee rijden ook ...Ik doe maximaal 2 jaar met een HR meter. Er komt altijd wel corrosie aan en dan is het om zeep.
Gebruik daarom al een hele tijd, op training, de pols HR en zend die dan uit. Is even betrouwbaar.
Nieuwe band kan je gewoon een generieke kopen op Amazon, bol,...Ja, is eerste keer dat ik dit voorheb
Heb dus alleen nieuwe band nodig, geen idee of ze dat los in de winkel verkopen
Edit: gebeld en nee dus (niet via hun leverancier te verkrijgen)
4iiii komt er bij mij alvast geen roest op en zweet heel zout.Ik doe maximaal 2 jaar met een HR meter. Er komt altijd wel corrosie aan en dan is het om zeep.
Gebruik daarom al een hele tijd, op training, de pols HR en zend die dan uit. Is even betrouwbaar.
Één adres, JOIN.ccHeeft er iemand suggesties voor een trainingsplan te starten, geen idee waar ik als beginner eerst op moet focussen?
Misschien stoppen met daar te bestellen dan?![]()
80-20Heeft er iemand suggesties voor een trainingsplan te starten, geen idee waar ik als beginner eerst op moet focussen?
Trenara van de fietswereld?Één adres, JOIN.cc
Niet twijfelen, gewoon doen.
Dat hanteer ik nu al een beetje maar het zijn vooral die snellere trainingen waar ik niet goed weet wat allemaal te doen.80-20
www.cyclingnews.com
Aja, waar anders? Nog nooit de miserie gehad die jij nu had.. 'jinx'Ja is ook maar enkel als ze een aanbieding hebben die ik niet kan laten schieten. Voor de rest is dat de laatste webshop waar ik naar kijk om iets te bestellen.
Dat is toch simpel: sneller rijdenDat hanteer ik nu al een beetje maar het zijn vooral die snellere trainingen waar ik niet goed weet wat allemaal te doen.

Aja, waar anders? Nog nooit de miserie gehad die jij nu had.. 'jinx'
Was mss van plan daar een fiets te leasen, maar weet niet of je beter af bent bij een grote speler of een kleine handelaar voor zo'n dingen.