Juist ja, hoe kon ik het ook vergetenNot again.
![]()
Wielersport - De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)
Gehaast... om 20 seconden sneller thuis te zijn? Om wat te doen exact? Nee, sorry, dat snap ik niet. Ik steek af en toe ook wel eens toeren uit waar ik achteraf van denk "hmm, dat was toch wel een beetje over het randje" maar das om een bomma of nen tractor voorbij te zijn om vrije baan te...www.beyondgaming.be
![]()



.