De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Merci voor de tip, vandaag ook verlengd.
Ik ben nu lid van Liever Bergaf Wechelderzande. Ik heb even moeten opzoeken waar Wechelderzande lag.
Uw club heeft een event volgend weekend!
 
Hoe liggen de banen aan de zee?

Hier in Leuven is het nog niet super om te gaan fietsen met de sneeuw/ijs maar zou eventueel morgen eens de plug plug zwin route willen gaan rijden anders ...

Iemand van daar die een update kan geven? 😅
Als ge wilt fietsen, steek de grens over. De wegen in Zeeuws-Vlaanderen liggen er veel beter bij.
 
Puur qua branding is Sram ook cooler dan Shimano natuurlijk... Maar ik zie mijn frames te graag om rond te rijden met een Sram voordrailleur.

We leven ondertussen in 2024 hoor, SRAM is echt wel zeer valabel :P

Ik zou persoonlijk altijd voor 105 boven rival gaan.
Maar als de opdruk op uw crankset u zo stoort kan je makkelijk dit aanpassen of gewoon een andere crankset plaatsen. Dan zal jij noch iemand anders het opmerken dat je op 105 rijdt.
20€ voor stickers of 400€ voor een dura-ace crankset en je rijdt met dura-ace!
 
Ik ben vandaag geweest en het is daar zeker niet koud :P
Logisch ook als je ziet hoeveel volk er rondloopt.

Altijd wel een leuke uitstap. Maar toch enkele merken die ik mis, waaronder cervelo en cannondale. Jammer.
Ook soms te beperkt qua fietsen die uitgestald staan. Geen Scott addict RC te bespeuren en ook geen pinarello.
 
Ik ben vandaag geweest en het is daar zeker niet koud :p
Logisch ook als je ziet hoeveel volk er rondloopt.

Altijd wel een leuke uitstap. Maar toch enkele merken die ik mis, waaronder cervelo en cannondale. Jammer.
Ook soms te beperkt qua fietsen die uitgestald staan. Geen Scott addict RC te bespeuren en ook geen pinarello.


Ik vond de stand van Canyon enorm tegenvallen...
 
Maand geleden een Lezyne 1800+ lamp gekocht via Futurum (promo).
Lamp loopt echter snel leeg, 2u met flits gereden, een week niets meer mee gedaan (te slecht weer) en de lamp had nog maar 50% capaciteit.

Gemeld aan Futurum en ze sturen me gewoon een nieuwe lamp. De ‘oude’ hoeft zelfs niet retour :woohoo:
 
Ik heb een oude trekking / stadsfiets waarop het crankstel volledig naar de knoppen is.
Dit was een Shimano FC-M443:


Kan ik dat vervangen met dit goedkope ding?
 
Ik heb een oude trekking / stadsfiets waarop het crankstel volledig naar de knoppen is.
Dit was een Shimano FC-M443:


Kan ik dat vervangen met dit goedkope ding?

We gaan u daar niet mee kunnen helpen vrees ik, een echt BG-lid heeft alleen ervaring met Ultegra of Dura-Ace.
 
Terug
Bovenaan