Thanks! Ja, ben in 2020 begonnen, voornamelijk i.c.m. lopen, maar sinds 2021 is de focus op de fiets terecht gekomen.
Of ik echt veel talent heb weet ik niet, ik rij wel een stevig pak km's. Er valt wel nog veel te winnen op vlak van gestructureerd trainen etc... en natuurlijk zal doorheen de jaren mijn motor ook wel wat groter worden als ik consistent blijf rijden. Ik rij zelf zonder powermeter, maar als ik vergelijk met mijn maat op P66 (dikke 20min voor mij gefinished en ook niet zo een goede daler) en mijn maat op P180 (4min achter mij, maar wel een heel goede daler) vermoed ik dat ik ergens tussen de 230-240W avg (260-270 normalized) zal getrapt hebben. We wegen alle drie rond de 72 kg.
Vanaf de top 30-50 ongeveer (afhankelijk van het deelnemersveld) wordt het idd redelijk geschift in die Gran Fondo's, mannen als Michiel Minnaert, Jari Verstraeten, Maxim Pirard, doen dit al jaren en zijn toch echt halve profs te noemen

Die mannen leven er ook wel echt voor, Minnaert was een uur voor mij binnen, met een normalized power van 250W, maar die gast weegt wss 50kg & zal wel een pakske kunnen dalen ook