Nog niet alle gekken zitten vastOm maar te zeggen..

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog niet alle gekken zitten vastOm maar te zeggen..

Steeds in grote aantallen op ultraraces van Nelson Trees te vinden. Iedereen die na een eerste race van die man vrijwillig nog een van zijn races doet, is een paar steken kwijt. Toffe kerel, maar zijn races zijn per definitie bruut.Nog niet alle gekken zitten vast![]()

Momenteel loopt er een mooie promo op de Wahoo Roam: https://www.futurumshop.nl/wahoo-el...Im1RZTLBQvBr-JcnBFPQgijTbtH7QIusaAlbyEALw_wcBIemand aanraders voor een GPS, prijs ongeveer een 250 a 300 euro ? Die hammerhead karoo 2 gooien ze de laatste tijd aan de deur uit met promo's maar ik wil geen "tweede smartphone" met een miljoen pixel scherm als GPS. Het toestel moet vooral functioneel zijn en de batterij moet lang meegaan. Snufjes zoals klimfunctie is meegenomen maar geen must-have. Ant+ en bluethooth connectie wel.
Ideaal zou t met een ePaper kleurendisplay zijn maar vind niet zo meteen moderne toestellen die dat aanbieden.
Eventueel nieuwe toestellen op til voor 2023/2024 ?
Customization ook: Met Garmin IQ heb je veel meer mogelijkheden dan met de roam. Maar dat is uiteraard niet nuttig voor 99% van de gebruikers.Ik ben heel tevreden over de Roam, en dan vooral over het gebruiksgemak er van. Ik heb voor ik de Roam kocht heel veel reviews zitten lezen en het enige waar de Roam volgens mij moet onderdoen voor de Garmin is in batterijduur. Hij is veel sneller plat. Op ongeveer de helft van de tijd, maar dan heb je nog altijd 8 uur navigatie. Indien dat genoeg is is het volgens mij een no-brainer.
De Bolt is ook wel goed maar die is wat kleiner. Dat is daardoor wat lichter en aerodynamischer maar als je ogen wat minder worden is een groter scherm altijd handig.
Heb momenteel al enkele jaren een Garmin Edge 830 als opvolger van een Wahoo Elemnt Bolt.
Moest ik nu een nieuwe moeten kopen, zou ik weer twijfelen over de Wahoo en voor 1 hoofdreden: de connectiviteit. Ik weet niet hoe het zit met de Edge x40 reeks nu, maar die bluetooth verbinding met Garmin Connect is al sedert dat ik jaren geleden een Edge 800 had, bedroevend. Zeker de synchronisatie van routes. Het is zelfs zo dat ik mijn routes door Strava jaag en dan zo via de IQ Strava op ze op mijn gps krijg. Gaat veel beter.
Ik heb momenteel wel een Garmin Instinct 2X en daar is die verbinding vele malen beter dus wie weet of de x40 ook eindelijk op punt staat.
Zelfde ervaring hier. Super content van mijn Edge 530.Heb ik dus totaal geen last van. Als ik een nieuwe route verstuur naar mijn garmin staat die er binnen de 5 seconden op.
Ook met een 830? Misschien dan eens kijken wat er mis is.Heb ik dus totaal geen last van. Als ik een nieuwe route verstuur naar mijn garmin staat die er binnen de 5 seconden op.
1030.Ook met een 830? Misschien dan eens kijken wat er mis is.
Sowieso begint mijn scherm aan de randen precies los te komen. Eens kijken wat Garmin hier misschien aan kan/wil doen.
Garantie van Garmin is top. Je moet een paar weken geduld hebben dat wel maar dat is niet onlogisch. Mijn Edge 800 is destijds hersteld geweest omdat de tandjes van het vergrendel mechanisme afgebroken waren (ik gebruik sindsdien nooit meer een 3rd party mount). Mijn Edge 1030 is ook binnen geweest, ik weet al niet meer waarvoor zelf: 2 weken later had ik gewoon een spiksplinternieuwe thuis. Enkel losse GPS opgestuurd, volledig nieuwe unit incl. nieuwe front en mount etc ontvangen. Dat gezegd zijnde, de support van Wahoo (die ik al gebruikt heb voor mijn Kickr Bike) kan je ook weinig van zeggen. Juist het naleveren van de onbrekende pedal washers heeft nogal wat voeten (en mailtjes) in de aarde ghad.1030.
Mijn ervaring en die van vrienden is dat de garantie van garmin echt wel top is.
Mijn 1000 had ik 2dehands gekocht en had ik al 4 jaar met kapotte aan/uit knop. Hebben ze probleemloos omgeruild met een 1030 met maar 120€ opleg.
Bij de vorige generaties was het verschil touchscreen en naar een adres navigeren het enige wat de 8reeks meer had.Garantie van Garmin is gewoon top. Je moet een paar weken geduld hebben dat wel maar dat is niet onlogisch. Mijn Edge 800 is destijds hersteld geweest omdat de tandjes van het vergrendel mechanisme afgebroken waren (ik gebruik sindsdien nooit meer een 3rd party mount). Mijn Edge 1030 is ook binnen geweest, ik weet al niet meer waarvoor zelf: 2 weken later had ik gewoon een spiksplinternieuwe thuis. Enkel losse GPS opgestuurd, volledig nieuwe unit incl. nieuwe front en mount etc ontvangen.
Voor DCrainmaker zijn de Edge 1040/840 momenteel dé referenties in GPS land. Ook met de 540 ga je dus weinig verkeerd kunnen doen aangezien dat gewoon een 840 is zonder touch screen. Hoewel hij dit keer wel uitdrukkelijk de 840 aanraadt over de 540 waar hij bij voorgaande uitgaves altijd de voorkeur gaf aan de 5x0 reeks.
Hier een 830, de route doorsturen via garmin connect gaat bij mij ook super snel, nooit problemen mee. Strava routes gebruik ik niet.Ook met een 830? Misschien dan eens kijken wat er mis is.
Dat heb ik op mijn Edge 1030 ook.Hier een 830, de route doorsturen via garmin connect gaat bij mij ook super snel, nooit problemen mee. Strava routes gebruik ik niet.
Ik moet wel zeggen dat tijdens de rit ik geregeld de melding krijg dat mijn gsm terug verbonden is. Dus super stabiel lijkt die verbinding niet te zijn.
Hier een 830, de route doorsturen via garmin connect gaat bij mij ook super snel, nooit problemen mee. Strava routes gebruik ik niet.
Ik moet wel zeggen dat tijdens de rit ik geregeld de melding krijg dat mijn gsm terug verbonden is. Dus super stabiel lijkt die verbinding niet te zijn.