Selten
Active member
Besteld! Die bundle voor 209 euro met de algemene kortingscode inclusief is toch zeer scherp.Momenteel loopt er een mooie promo op de Wahoo Roam: https://www.futurumshop.nl/wahoo-elemnt-roam-stealth-gps-fietscomputer-zwart-bundel.phtml?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=shopping feed&utm_content=6336-0079-001-N2003&gclid=Cj0KCQjwi7GnBhDXARIsAFLvH4m6_ErxTH1HUdJCpXErS7nIm1RZTLBQvBr-JcnBFPQgijTbtH7QIusaAlbyEALw_wcB
Wat mij betreft het perfecte toestel. De Elemnt Bolt vond ik persoonlijk nog beter, dat zwart-wit scherm volstond voor mij en vooral het in- en uitzoomen ging wel wat sneller dan nu met het kleurenscherm. Maar overall ben ik daar wel enorm tevreden van, de synchronisatie met de app gaat ook heel vlot. Ook syncen met 3rd parties (bv. Strava) is heel snel, bij thuiskomst is dat altijd al gebeurd nog voor ik mijn schoenen uitgedaan heb en in de zetel ben geploft. Batterij-duur is uitstekend, enkel merk ik wel dat het wat sneller plat gaat bij HR monitor + powermeter + gekoppeld aan mijn elektronisch schakelen. Maar goed, zelfs dan gaat dat vlot > 8 uur.
Mijn V1 Bolt van 6 jaar oud heeft een batterij die nogal wispelturig is. Mijn heart rate monitor (zelfde leeftijd) doet er altijd 15 minuten over eer ik die geconnecteerd krijg en ik wilde al een tijdje een extra set kadans- en snelheidssensoren. Die sensoren + HRM alleen al zijn zeker 100 euro waard.